دیدار جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت با مشاور فرماندهی کل سپاه کشور

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 15 بهمن 1393

در سالن اجلاس بسیج در بافق برگزار شد :

دیدار جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت با مشاور فرماندهی کل سپاه کشور:

جلسه پرسش و پاسخ  با حضور سردار کریمی پور ، مشاور فرمانده کل سپاه کشور در سالن بسیج شهرستان بافق برگزار شد.

شب گذشته نشستی با حضور سردار کریمی پور، مشاور فرمانده کل سپاه کشور و جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و فرماندهان رده های بسیج برگزار شد.

در این نشست که فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق و شورای حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) نیز حضور داشتند به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل داخلی و خارجی کشور پرداخته شد.

کریمی پور به عنوان سخنران این جلسه ،ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از خاطرات خود در زمان انقلاب و ورود امام خمینی (ره) به کشور یاد کرد و گفت : آن موقع مسئولیت یگان پیاده نظام استقبال از امام خمینی(ره) را بر عهده داشتم و از این سمت که برای خدمت به امام (ره) برگزیده بودم بسیار خرسند بودم.

سردار کریمی پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد: جلسات سیاسی و هم اندیشی که برگزار می شود باید شبهات افراد برطرف شود تا هیچ شبهه ای در میان مردم باقی نماند تا مایع شبهه افکنی دشمنان اسلام قرار بگیرد.

مشاور فرمانده سپاه کشور اظهار داشت : سردمداران جهان عرب می گویند نمی توانند در مقابل استکبار جهانی در عراق و سرزمین های عرب مقابله کنند و این ایران است که با عظمت و قدرت خود توانایی مقابله با آنها را داراست.

وی در ادامه با بیان هدف گروه های تروریستی بویژه داعش در منطقه خاورمیانه افزود : دشمن می خواهد داعش را به عنوان سنبل اسلام به جهان نشان دهد تا با اسلام هراسی در بین آنها مجوز توطئه ها و جنایات خود را برای دشمنی علیه اسلام از جهانیان بگیرد.

 

عکاس و خبرنگار : امراللهی

 

IMG_1978

 

 

IMG_1954

 

 

IMG_1959

 

 

IMG_1990


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page