تنها راه نجات، توسل گرفتن از امام زمان (عج) است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 19 بهمن 1393

حجت الاسلام بلبلی نیا گفت:

تنها راه نجات، توسل گرفتن از امام زمان (عج) است.

به همت ناحیه مقاومت بسیج بافق ، مراسم سخنرانی حجت الاسلام بلبلی نیا در حسینیه سفلی بافق برگزار شد.

به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم سخنرانی حجت الاسلام بلبلی نیا، استاد حوزه علمیه بافق در حسینیه سفلی با حضور جمعی از خواهران بسیجی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام بلبلی نیا در این مراسم ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر این انقلاب را ثمره خون شهدایی دانست که از شروع نهضت امام خمینی (ره) تاکنون برای عزمت و سربلندی این ملت جان فشانی کردند.

وی با اشاره به دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی در این سه دهه گفت : این انقلابی که بدست توانای امام (ره) شکل گرفت و الان نیز در زعامت رهبر انقلاب، امام خامنه ای (مدظلله العالی) قرار دارد، هر روز به اقتدارش افزوده می شود و با همت جوانان این مرزوبوم توانسته ایم در مقابل استعمارگران و ابرقدرت های جهان قدعلم کنیم.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد : کسی در عصر غیبت امام زمان(عج) اهل نجات است که زیر پرچم امام خامنه ای(مدظلله العالی) قرار بگیرد و از سکوت، سخن و جهت دهی های رهبرانقلاب مسیر برایش مشخص گردد.

وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات، توسل گرفتن از امام زمان(عج) است گفت : اگر بخواهیم دنباله رو خط امامت و ولایت باشیم ،در زمان کنونی باید به نماینده امام زمان (عج) اقتدا کنیم.

در پایان حجت الاسلام بلبلی نیا تصریح کرد : چیزی که ما برای تذکیه نفس خود به آن نیاز داریم زدودن زنگ و ناپاکی ها از دل هایمان است و آن با قران خواندن و استغفار در دل سحر، دست کشیدن بر سر بچه های یتیم ودر همه حال به یاد مرگ بودن میسر است.

IMG_2425

 

 

IMG_2431

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page