تکواندوبافق فعالیت خوبی دارد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 20 بهمن 1393

علی میرزائیان در گفت و گو با «بافق فردا» درباره وضعیت تکواندو استان، اظهارکرد: تکواندو استان نزدیک به بیست و هشت ساله گذشته فعالیت داشته ولی بدلیل مدیریت بد این رشته در سال های گذشته جایگاه خیلی خوبی در استان و کشور نداشته است.

دبیر هیئت تکواندو استان یزد افزود: با انتصاب سیدحسینی به سرپرستی این هیئت تحول بزرگی در رشته تکواندو استان اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: برپایی پنج دوره مسابقات قهرمانی استانی آقایان و بانوان در چندماه گذشته و نیز مسابقات چهارجانبه با شرکت سه استان اصفهان، کردستان و هرمزگان را داشتیم.

وی با بیان این مطلب که برای نخستین بار لیگ داخلی خردسالان و نونهالان استان برگزارشد، گفت: بنده سال های خیلی خوبی را برای تکواندو استان پیش بینی می کنم.

میرزائیان خاطرنشان کرد: سال آینده در رده های خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان لیگ راه اندازی و به لیگ کشوری نیز دو تیم اعزام می کنیم.

دبیر هیئت تکواندو استان یزد با اشاره به اندک بودن حامیان مالی این رشته، افزود: خوشبختانه حمایت خوبی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان و آقای سیدحسینی را داریم.

وی با اشاره به افزایش مربیان این رشته در استان، گفت: پیشنهاد بنده به رئیس هیئت جذب یک مربی صاحب نام برای سرپرستی تیم های استان و نیز آموزش مربیان استان را داشته باشیم.

وی درباره استعدادیابی در شهرستان ها افزود: چهار شهرستان اردکان، میبد، بافق و ابرکوه فعالیت داشته ولی بدلیل مدیریت بد سال های گذشته تا حدودی غیر فعال شده اند.

وی با اشاره به فعالیت خوب تکواندوبافق در چند سال گذشته، تصریح کرد: برنامه هایی برای شهرستان ها داشته و از مربیان درخواست فعالیت داریم.

میرزائیان با برشمردن برخی عناوین کسب شده تکواندو آقایان و بانوان، گفت: در بخش بانوان با کمبود مربی مواجه هستیم و در دو ماه گذشته چندتا از بانوان اجازه فعالیت مربیگیری داده ایم و امیدوارم در سال ها آینده موفقیت های بیشتری داشته باشیم.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page