بازیکنان تیم روحیه خوبی برای دیداربا گچساران دارند

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 بهمن 1393

 

مربی تیم سنگ آهن بافق با اشاره به برنامه ها و تمرینات آماده سازی این تیم، گفت: بازیکنان تیم از روحیه خوبی برای این دیدار برخوردار هستند.

مهدی منصوریان در گفت و گو با خبرنگار  «بافق فردا»  اظهارکرد: تمرینات تیم هندبال سنگ آهن پس از تغییراتی در کادر و بازیکنان دوباره در دستورکار قرار داد.

مربی تیم هندبال سنگ آهن بافق افزود: سرگی لیکولنکو از کشور آذربایجان که مدت زمان زیادی در ایران به عنوان بازیکن و مربی فعالیت داشته به عنوان سرمربی تیم از سوی باشگاه انتخاب شد.

وی با اشاره به همکاری مدیرعامل سنگ اهن و مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه با کادر فنی این تیم، گفت: جذب دو بازیکن جدید که سابقه همکاری با باشگاه سنگ آهن را نیز داشته اند از دیگر برنامه ها بود.

وی افزود: تمرینات تیم پس از یک وقفه و استراحت بیست روزه با تمرینات بدنسازی و یک دوره 15 روزه که برای کسب آمادگی بیشتر در سه نوبت روزانه و به صورت فشرده نیز انجام شد.

منصوریان عنوان کرد: اردوی سه روزه در شهر سبزوار و بازی تدارکاتی با تیم دسته اولی ثامن سبزوار قهرمان لیگ کشور در این شهرستان نیز از دیگر برنامه ها برای آماده سازی تیم بود.

وی با بیان این مطلب که بازیکن مصدومی نداریم، تصریح کرد: تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان برای آماده سازی برای شرکت در دیدار پیش رو با نفت و گاز گچساران در برنامه تیم قرار گرفت.

مربی تیم سنگ آهن بافق با اشاره به بازگشت یکی از بازیکن عضو تیم ملی این باشگاه از مسابقات جهانی هندبال در قطر، گفت: بازیکنان تیم از روحیه خوبی برای این دیدار برخوردار هستند.

 

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page