توسط اداره آموزش و پرورش «طرح تا مهر» در بافق اجرایی می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 18 تیر 1391

به همت اداره آموزش و پرورش بافق طرح آماده سازی دانش آموزان پایه سوم آماده ورود به مقطع پیش دانشگاهی با عنوان طرح تا مهر برای کنکور 92 اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار «بافق فردا»در جلسه توجیهی این طرح که در دبیرستان نمونه امام رضا(ع) با حضور اولیاء دانش آموزان این مقطع تحصیلی برگزار شد محمود خواجه ای رئیس اداره آموزش و پرورش بافق گفت:

طرح تا مهر یک فرصت استثنائی برای دانش آموزان بافق است تا بتوانند دروس اصلی خود را برای راهیابی به دانشگاهها مرور کنند.

وی افزود :از اولیاء دانش آموزان انتظار می رود به چنین طرحهایی توجه ویژه داشته باشند چرا که با حضور اساتید و دبیران مجرب حاضر در شهرستان راهیابی فرزندانشان به دانشگاههای معتبر و رشته های خوب دور از دسترس نیست.

خواجه ای ادامه داد: در طرح «تا مهر» که از هفدهم تیرماه نود ویک آغاز و تا بیست و پنجم مرداد ماه سال جاری ادامه می یابد  کلاسهای آموزشی فشرده 6 ساعته در 3 روز هفته شامل دروس پایه،ریاضیات،فیزیک ،شیمی و… به صورت مرور دروس،رفع اشکال و تست زنی برای 100 نفر از دانش آموزان پسر و 190 نفر از دانش آموزان دختر برگزار می شود.

شایان ذکر است هزینه این طرح بصورت مشترک توسط اولیاء دانش آموزان و اداره آموزش و پرورش پرداخت می شود و در پایان دوره دانش آموزانی که بصورت منظم در کلاسها حاضر شده و روند رو به رشد آموزشی داشته باشند اصل پول پرداخت شده توسط والدین را به عنوان هدیه دریافت می کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page