مدیر عامل فولاد بافق:آماده برگزاری مناظره در اولین فرصت هستیم

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 اسفند 1393

9

مدیر عامل اولین طرح فولاد سازی واگذار شده به بخش خصوصی از آمادگی این شرکت برای برگزاری مناظره با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حضور رسانه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محسن ابوئی با اشاره به مطالبی که از سوی معاون برنامه ریزی این وزارتخانه در رسانه های کشور منتشر شده است، خاطر نشان کرد: برای روشن شدن واقعیت ها و ظلمی که در حق بخش خصوصی صورت می گیرد از مسئولان مربوطه دعوت می کنیم در مناظره ای حضوری، ابعاد مختلف طرح واگذار شده فولاد بافق بررسی شود تا افکار عمومی جامعه در این خصوص به قضاوت بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم با نگاه کارشناسی و با تکیه بر اعداد و ارقام می توان واقعیت ها را برای رسانه های کشور مشخص کرد و امید است با برگزاری این مناظره مشخص شود تا چه حد بخش خصوصی از سیاست های متناقض وزارت صنعت تحت فشار است.
محسن ابوئی گفت: سوال ما از معاون برنامه ریزی وزارت صنعت این است که آیا سیاست های صنعتی و معدنی کشور باید با جابجایی مسئولان تغییر پیدا کند؟
وی با اشاره به مجوز 5 میلیون تنی واحد گندله سازی که در سال 90 برای این واحد صادر شده است گفت : چرا بعد از سه سال معاون وزیر صنعت با تغییر سیاست ها این مجوز را در یک شب به 1.7 میلیون تن و چند روز بعد به 2.6 میلیون تن کاهش می دهد.
ابوئی در پایان مجددا در خواست خود را تکرار کرد و خواستار برگزاری مناظره در اولین فرصت شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page