مسئولان وزارت صنعت را به مناظره دعوت می‌کنم

دسته: اخبار ویژه , عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 20 اسفند 1393

حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق، با انتقاد از اظهار نظر اخیر معاون وزیر صنعت در خصوص ظرفیت پایین معادن بافق اظهار کرد: مسئولان وزارت صنعت با اعطای مجوزهای غیرقانونی در استان های دیگر مانند چابهار، بندرعباس، فارس، تخلفات متعددی را در این زمینه انجام داده اند.

وی با اشاره به رانت خواری برخی از مسئولان وزارت صنعت، تصریح کرد: مسئولان وزارت صنعت اکنون با لجاجت قصد دارند ظرفیت معادن منطقه را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم بافق خاطرنشان کرد: اگر واقعا سنگ آهن معادن بافق این قدر کم است، چرا مسئولان این همه مجوز دادند و چرا سنگ آهن منطقه ما باید به جای دیگر انتقال پیدا کند؟

حجت الاسلام والمسلمین زارع زاده با اشاره به آمار اعلام شده توسط مدیرعامل سنگ آهن استان مرکزی بیان کرد: مدیرعامل سنگ آهن استان مرکزی آمار سنگ آهن بافق را یک میلیارد و هفتصد میلیون تن دانسته است و مسئولان وزارت صنعت به دنبال فرار از پاسخگویی نسبت به این مسئله هستند.

وی با انتقاد از مسئولان وزارت صنعت گفت: حرف و عمل مسئولان وزارت صنعت باهم متناقض است، زیرا ظرفیت سنگ آهن کشور بسیار بالاست اما عملکرد آقایان بسیار بی برنامه، عجولانه و غرض ورزانه است.

نماینده مردم بافق عنوان کرد: مسئولان وزارت صنعت خط خود را از رانت خواران جدا کنند و به کشور و به شهرستان هایی که در جوار این معادن نخاله های آن ها را تامین می کنند رحم کنند.

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به لزوم ایجاد امنیت محیطی در استان یزد خاطرنشان کرد: امید جوانان استان یزد برای آینده و اشتغال همین معادن است، بنابراین باید برای مردمی که در جوار این کارخانه ها زندگی می کنند، امنیت محیطی ایجاد کرد.

وی افزود: همه مسئولان وزارت صنعت را به مناظره دعوت می کنم و در این مناظره خیانت های آن ها را اثبات خواهم کرد.

نماینده مردم بافق ادامه داد: گناه مردم بافق چیست که باید صدای سنگین کامیون ها، تخریب و ناامیدی به وجود امده در سطح جامعه را تحمل کنند و جز معادن تخلیه شده با ظرفیت های تجدید ناپذیر چیزی عایدشان نشود.

حجت الاسلام زارع زاده در پایان گفت: تدوام این وضعیت شرایط را برای مهاجرت مردم فراهم می کند.

نسیم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 - 3:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دلم میسوزه که برای تولید این کشور و اقتصاد باید مناظره کرد و هیچ قانونی برای اثبات حق و حقانیت وجود ندارد و همیشه افرادی پیروز هستند که در سایه اشباح قرار دارند

میرسلیمانی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 22 اسفند 1393 - 2:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هزاران درود به جناب آقای زارع زاده که اسیر جو مسموم حاکم بر وزارتخانه رانت خوار و ظلم جوی صنایع ومعاونت جاهل آن نشده اند.
آقای نعمت زاده
معادن بافق را حداقل به اندازه داماد رانت خوارتان که تازه از نمایشگاه لندن با ماموریت دولتی و جیبهای پراز دلار وپوند بازگشته دوست داشته باشید تا عنقریب که افتادید ومردید طاقت چوبهای مردم شجاع بافق را در قبرتان داشته باشید.حساب آقای ابویی معاونتان را خود خواهیم رسید.

You cannot copy content of this page