برگزاري آخرين نشست شوراي اداري سال 93 در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 27 اسفند 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، آخرين نشست شوراي اداري شهرستان بافق در سال 93 با حضور امام جمعه ، فرماندار و مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان در محل فرمانداري بافق برگزار شد .

“سيد جواد سليماني” امام جمعه بافق در اين جلسه با تاكيد بر اهميت وحدت وهمدلي در بين مسئولان از خدمات يك ساله مديران اجرايي شهرستان قدرداني نمود.

فرماندار بافق درادامه اين نشست ضمن تقدير از زحمات و خدمات يكساله مديران در شهرستان بافق خطاب به مديران گفت : مسئولیت یک امانتی است در دست شما و روزی از شما گرفته خواهد شد. لذا بایستی تا زمانی که عهده دار مسئولیتی هستید در جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنيد.

“سيد مهدي طلاي مقدم” با اشاره به برنامه ها و اهداف دولت تدبير و اميد گفت : دولت تدبیر و امید در مسائل عمومی در راستای توسعه مشارکت مردمی، تأمین حقوق شهروندی، ارتقاء سطح معیشت و کیفیت بخشی سطح زندگی، بهسازی و باز آفرینی ظرفیت نهادها و دستگاه‌های دولتی، نزدیک کردن مردم به حاکمیت، ایجاد نشاط اجتماعی و … تقويت بخش خصوص و حضور سرمايه گذاران صنعتي و … در شهرستان بافق گام‌های مهم و اساسی برداشته است.

وی ضمن تاكيد بر تبیین برنامه‌های راهبردی شهرستان در سال ۱۳۹۴ اظهار داشت: انشاالله مديران با توجه به سند توسعه شهرستان توسعه فعالیت‌های صنعتي ( صنايع جوار معدني و جوارريلي ) ،کشاورزی ( توسعه كشت نخيلات و پسته ) و آبزی پروری ( رشد و توشعه شيلات )و توسعه صنعت گردشگري و توريست را با توجه به پتانسيل هاي بالقوه شهرستان در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در برنامه‌های سال آتی شهرستان بافق قرار دهند.

فرماندار بافق در پایان از زحمات همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان به ویژه جناب آقای ميرمحمدي استاندار يزد، معاونين استاندار ، حجت الاسلام زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سليماني امام جمعه بافق ،اعضاي شوراي اسلامي شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بافق که با تلاش خودشان بیشترین مساعی را در زمينه گاز رساني ، بزرگراه يزد – بافق ، شروع بكار پلي كلينيك تامين اجتماعي و…. داشته‌اند، کمال تشکر و سپاس‌گذاری را به عمل آورد و در آستانه سال جدید برای همه مرم شریف این شهرستان و مسئولین امر آرزوی توفیق نمود.

IMG_2358 IMG_2333 IMG_2325 IMG_2340 IMG_2398


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page