برگزاری اردوی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 25 فروردین 1394

به منظور غنی سازی و پربار کردن اوقات فراغت دانشجویان خواهر و به جهت آشنایی آنان با مسائل فرهنگی، دانشگاه آزاد اسلامی بافق اردوی یک روزه برگزار نمود.

در این اردو که به همت و تلاش بسیج دانشجویی و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی ترتیب یافته بود، بیش از 20 نفر از دانشجویان خواهر، به روستای شادکام عزیمت نمودند.

دانشجویان در این اردو، علاوه بر کوه پیمایی و بهره مندی از طبیعت، در یک نشست صمیمی و دوستانه، مسائل و دغدغه های فکری و فرهنگی خویش را با کارشناسان این حوزه در میان نهادند و از راهنمائیهای آنان بهره مند شدند.

در ضمن یاد آور می شود روستای شادکام در چهل کیلومتری بافق واقع شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
مجتبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 فروردین 1394 - 9:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
اینجانب از طرف خود به دانشجویان عزیز خیر مقدم و خوش آمد می گویم و از مسئول برگزاری این اردو کمال تشکر رو دارم ،با توجه به اینکه اردو دانشجویی در این قالب خود نیز یک گردشگری محسوب می شود که در شناساندن روستاهای زیبا اطراف شهرمون در کشور نقش بسزایی دارد علی الهذا از ریاست محترم دانشگاه ها خواهان همکاری بیشتر با شوراها و دهیاری های روستاها در این زمینه می باشم.

    Y.m این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 فروردین 1394 - 9:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    با سلام
    ممنون از مردم مهمان نواز شادکام ک در این اردو بسیار بسیار مارو مورد استقبال خودشون قرار دادند خواستار اینم ک مسئولین در روز زمین پاک یک تیم را تشکیل بدهند تا مسیر چشمه که پر از زباله بود را تمیز کنند البته ماهم یک کمک کوچیکی در جمع اوری زباله کردیم…

You cannot copy content of this page