آنچه ندافیان در جلسه شورای اداری بافق گفت

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 تیر 1391

حسین ندافیان در جلسه شورای اداری این هفته بافق که با حضور دکتر زارعزاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد ضمن تشریح عملکرد فرمانداری بافق گفت: ما قطب معدنی کشور هستیم و نگاه در این زمینه نگاه کاملی نبوده است. و در چند سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته در این زمینه مصوبات خوبی داشته ایم.

*تنها 20 تا 25 درصد مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری در بافق اجرایی شده است.

ندافیان با اشاره به اجرایی شدن 50 درصدی مصوبات سفرهای دولت در دور اول و دوم  افزود: در دور سوم  پیشرفت خوبی در اجرایی شدن مصوبات نداشته ایم و تنها 20 تا 25 درصد مصوبات اجرایی شده است.

ندافیان در ادامه از آغاز به کار گروه توسعه و عمران در شهرستان بافق خبر داد و این کار گروه را در پیشرفت امور موثر دانست.

*تا کنون هیچکدام از طرحهای جوارمعدنی بافق به نتیجه نرسیده است.

فرماندار بافق در زمینه پیگیری احداث صنایع جوار معدنی گفت: همانطور که مستحضرید در این زمینه طرح هایی کلید خورده است  که متاسفانه تا کنون هیچکدام از این طرح ها به نتیجه ای نرسیده است.

وی در این زمینه اظهار امیدواری کرد: پیگیری هایی در این زمینه صورت گرفته است و در این زمینه مسئولین قول هایی داده اند که در صورت اجرایی شدن آنها نوید خوبی برای جوانان شهرستان خواهد بود.

*در بافق وحدت خوبی وجود دارد

ندافیان در ادامه به عامل وحدت به عنوان مهم ترین مسئله در پیشبرد اهداف اشاره نمود و افزود: این موضوع در شهر ما به خوبی وجود دارد.

وی در ادامه به مسئله خروج بافق از بن بست اشاره نمود و افزود: در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده است. 30 درصد به اتمام مسیر بافق زرند مانده است که به این ترتیب ارتباط با استان کرمان را خواهیم داشت.

وی همچنین گفت:موضوع جاده ی گزوئیه بعد از 27 سال به نتیجه رسیده و قفل آن در سال گذشته گشوده شده است.

ندافیان در ادامه به تملک دارایی ها اشاره نمود و افزود: در این زمینه بودجه ای خواهیم داشت و مشکلات در این زمینه تا حدودی مرتفع خواهد شد.

*در حال حاضربافق مرکز خورشیدی ریلی ایران است.

وی در ادامه  بیان کرد: در زمینه ی ریلی نیز اقداماتی صورت گرفته است به طوریکه در حال حاضر بافق به عنوان مرکز خورشیدی ریلی ایران به شمار می رود.

ندافیان در ادامه در مورد تکمیل  بزرگراه یزد بافق گفت: بودجه ای در این زمینه به تصویب رسیده ودر سفر وزیر به شهرستان قطعی شده است. وی افزود اجرایی شدن این طرح نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده ای داشته است.

*ادارات روابط عمومی ها و اطلاع رسانی خود را قوی تر کنند

فرماندار در ادامه خطاب به مسئولین ادارات گفت: در سال گذشته هم گفتیم و به ادارات توصیه نمودیم که روابط عمومی خود را قوی کنید و ارتباط خود را با رسانه افزایش دهید. مردم با رسانه ها در ارتباطند و شما ملزم هستید از طریق رسانه فعالیت های خود را به اطلاع مردم برسانید.

*اولویت شهرستان ایجاد اشتغال است.

وی در ادامه افزود اولویت شهرستان ایجاد اشتغال است . برای ایجاد 1000 شغل برنامه ریزی شده است و مشخص گردیده که هر دستگاه چه سهمی در اشتغال خواهد داشت.

*نسخه ای که درمورد کشاورزی بافق نوشته اند عادلانه نیست.

فرماندار بافق  در مورد بحث کشاورزی افزود: نسخه ی  که در زمینه کشاورزی برای بافق پیچیده اند مانند شهرهای خوش آب و هوایی مانند اصفهان و تفت می باشد و این عادلانه نیست.

پیشرفت در شیلات و کشاورزی، پیگیری پایانه مسافربری، پیگیری در مورد احداث مرکز دیجیتال بافق به عنوان اولین شهرستان کشور، احداث پارک جنگلی، تکمیل خیابان مهدیه و مسجد جامع، پیگیری برجذب 2 درصد عوارض از معادن موجود از سایر مواردی بود که فرماندار بافق در ادامه سخنان خود به آن اشاره داشته است.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
اذر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 تیر 1391 - 6:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شهرهای کاشان ،مهاباد ،نمک ابرورد و…..مکز دیجیتال دارند پس بافق اولین شهرستان کشور نیست

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 تیر 1391 - 12:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا صحبت های بسیار خوب وبجای سخنگوی شورای شهر بافق جناب آقای عباس زاده را درمورد سنگ های گرانقیمت بیشه بافق را که هرروز بغارت می رود ومسئولین بافق ککشان نمی گزد وهمچنین فولاد اریا که خصوصی بوده وفرماندار درتهران پیگیر کارشان بوده ودر مورد گاز بافق وبندر خشک در بافق مطلبی در سایت نزدید لطفا رسالت خبرنگاری را رعایت نموده وآنچه سخن حق است را بچاپ برسانید که بدرد شهر ومردم بخورد

منطقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 تیر 1391 - 5:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در این جلسع مدیر مجتمع فسفات به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد
چرا ذکری آز آن نمی شود

You cannot copy content of this page