سفر مشاور وزير امور خارجه به بافق و ديدار با فرماندار اين شهرستان

دسته: اخبار ویژه , عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 30 فروردین 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق در اين ديدار كه در محل فرمانداري با حضور “روستايي” رييس نمايندگي وزارت امور خارجه در استان يزد ، “حسن اميرزاده” رييس شوراي شهرستان و “محمد رضا فتاحي” بخشدار مركزي بافق برگزار شد ضمن قدرداني از تلاش و موفقيت هاي تيم مذاكره كننده هسته اي جمهوري اسلامي ايران در مذاكرات اخيردر لوزان سوييس بيان داشت: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در تاریخ معاصراین کشور بی نظیر و خود يك دستاورد بزرگ براي كشور محسوب مي شود.

“سيد مهدي طلايي مقدم ” در ادامه با تاکید بر اهمیت موضوع گردشگری در شهرستان بافق اظهار داشت : بحث گردشگري و جذب توريست يكي از چهار محور اصلي سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق را تشكيل مي دهد چرا كه بافق دارای جاذبه های طبیعی بسیاری است که در صورت معرفی و برنامه ریزی برای رونق آن، می تواند به قطب گردشگری استان ، کشور و حتي در سطح بين الملل تبدیل شود.

وي صنعت گردشگري و اكو توریسم را به عنوان یک صنعت تمام نشدنی و پايدارعنوان کرد و افزود: شهرستان بافق آمادگي لازم در استقبال از سفراي كشورهاي مختلف را داراست كه حضور سفيران كشورهاي مختلف ميتواند در معرفي هرچه بهتر پتانسيل ها و ظرفيت هاي گردشگري شهرستان به ساير نقاط جهان موثر و مفيد باشد.

طلايي مقدم در پايان ضمن قدرداني از حضورمالكي مشاور وزير امورخارجه در اين شهرستان خواستار مساعدت ، پيگيري و اقدام لازم در راستاي توسعه گردشگري شهرستان در سطح بين الملل شد.

مشاور وزير امور خارجه در امور ايثارگران در ادامه اين ديدار با مثبت ارزيابي كردن ظرفيت ها و پتانسيل هاي شهرستان بافق در صنعت گردشگري و اكو توريسم ابراز داشت: در بازديدي كه از برخي ازمناطق گردشگري شهرستان از جمله باغ تيتو و ريگزارهاي روستاي صادق آباد بافق صورت گرفت اين شهرستان قابليت آن را دارد كه با هماهنگي بين بخش هاي مختلف و برنامه ريزي مدون درشهرستان در سطح بين الملل مطرح شود.

امير مالكي درپايان جهت همکاری در زمینه های مختلف اكو توریسم و صنعت گردشگری و معرفی این شهرستان به سفرای کشورهای مختلف و اقدامات لازم در حوزه وزارت امورخارجه قول مساعدت و پيگيري داد.

 

IMG_4712 IMG_4696 IMG_4703 IMG_4713

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 فروردین 1394 - 4:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

موفقیت های تیم هسته ای !!!!!!!!
مذاکرات به سرانجامی نمی رسه به دو دلیل :
1-اوباما آنقدر قدرت نداره که تحریمها را برداره .
2-در داخل ایران هم نمی گذارند بازرسیهایی که ظریف در لوزان تعهد کرده صورت گیرد .
حالا دوستان می خواهند ظریف را قهرمان کنند به خودشان مربوطه ولی واقعیت اینه .

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 فروردین 1394 - 6:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر فرماندار و بخشدار محترم که واقعادارند برای بافق و روستاها زحمت می کشنداز راه دور دست شما را می بوسیم از طرف مردم روستای صادق آباد

لا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 31 فروردین 1394 - 1:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ساختمان فرمانداری رو سنگ آهن می سازه، به این شیکی، اونوقت این فرماندار به مدیرعامل و اعضای صندوق می تازه؟؟؟؟

You cannot copy content of this page