اولین جلسه حلقه صا لحین در سال 94 تشکیل شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 اردیبهشت 1394

JPG-300x200
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ نخستین جلسه حلقه صالحین در سال جدید در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد . دراین نشست ابتدا حجه الاسلام واعظی برای حاضرین در وصف امام محمد باقر، سخنانی بیان نمود.
در ادامه مدیرروابط عمومی و جانشین پایگاه نبی اکرم(ص) ضمن تبریک سال نو که مزین به نام همدلی وهمزبانی دولت وملت است و میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به حاضرین گفت: در ابتدای سال مقام معظم رهبری در حرم رضوی سخنان مهمی بیان نمودند.ایشان فرمودند: تمام کارهای بزرگی که اتفاق افتاد درزمان تحریم بوده است.یعنی از سالهای 89،90،91،92،نکته اول این است که امروزعرصه اقتصاد ، به خاطر سیاستهای خصمانه آمریکا یک عرصه کارزار است، یک عرصه جنگ است، جنگی ازنوع خاص، در این عرصه کارزار هرکسی بتواند به نفع کشور تلاش کندجهاد کرده است.امروز هرکس بتواند به اقتصاد کشور کمک کند، یک حرکت جهادی انجام داده است. البته جهادی است که ابزار خودش رادارد. شیوه های مخصوص خود رادارد، باید این جهاد راهمه با تدبیر مخصوص خود وسلاح مخصوص خود انجام دهند. مقام معظم رهبری در ادامه فرمودند: آن چیزی که امسال وسالهای بعد از این باید به عنوان هدف اقتصاد مورد توجه قرارگیرد.عبارت است از سرمایه گذاری برروی تولیداداخلی، همه تلاشها ازسوی همه باید برای تقویت تولید داخلی بسیج شود. یکی از کارهای لازم نهضت کاهش خام فروشی است. باید کاری کنیم که خام فروشی به تدریج کاهش پیدا کند، تا این که به کلی ازبین برود .باید ارزش افزوده ایجاد کرد.
وی در ادامه عملکرد سه ساله شرکت را بسیار خوب توصیف نمود و اظهار داشت:هم اکنون کارخانه آگلومراسیون به مرحله تولید رسیده است. راه آهن با هزینه 90 میلیارد تومانی آماده بهره برداری است. طرح اصلاح خط تا چندماه آینده به بهره برداری می رسد. گندله سازی و طرح فولاد و طرح فاضلاب شهری با جدیت در حال پیگیری می باشد.

رضایی پور کاهش قیمت خرید سنگ را نسبت به سال گذشته یکی از دلایل بروز مشکلات اقتصادی فعلی شرکت دانست و اظهار داشت: در اعتصابات و تعطیلی 53 روزه شرکت در سال گذشته خریداران سنگ از جای دیگری سنگ خود را تامین نموده و حال به سختی سنگ از ما خریداری می کنند. لذا در شرایط فعلی بنا به دستور مقام معظم رهبری باید با صرفه جویی و همدلی و همزبانی از بحران به سلامت گذشته تا شاهد راه اندازی طرحهای در دست اقدام که می تواند آینده ما و فرزندانمان را تامین کند، باشیم.
3-300x200


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page