سکوت سازمان‌های جهانی در برابر جنایت آل‌سعود غیرانسانی است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 5 اردیبهشت 1394

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، با اشاره به سکوت سازمان‌های حقوق بشر در برابر جنایت‌های آل سعود و دیگر جنایتکاران جهان، اظهار داشت: اگر ما قوی نباشیم، به طور قطع دشمن ما را هدف قرار می‌دهد.

امام جمعه بافق با بیان این مطلب که ما قوی هستیم و توانستیم در این سی و چند سال از انقلاب مقاومت کنیم، افزود: ارتش، نیروهای انتظامی و نظامی باید قوی و محکم باشند تا کسی جرات نکند به خاک کشور ما نظری اندازد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور افغانستان به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به وجوه مشترک فرهنگی، دینی و ادبیاتی با این کشور اشاره و نسبت به حرکت‌های دشمنان در جهت اختلاف‌افکنی هشدار دادند.

سلیمانی افزود: مقام معظم رهبری به ظرفیت منابع طبیعی این کشور و تحصیل کردگان افغان در ایران برای بازسازی افغانستان نیز اشاره کردند.

امام جمعه بافق با اشاره سالروز حمله آمریکا به ایران و واقعه طبس پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان، عنوان کرد: آمریکا با وجود برنامه‌ریزی برای نجات جاسوسان و انجام یک عملیات در تهران، در این واقعه شکست خورد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی”، گفت: تقویت انسجام اجتماعی و ملی یکی از اهداف این نام‌گذاری بوده است.

سلیمانی با بیان این مطلب که کمک به دولت با توجه به چالش‌ها از دیگر اهداف است، افزود: دولت از ماست و ما زیرچتر یک نظام هستیم و باید وفاق، انسجام و وحدت در جامعه حاکم باشد.

امام جمعه بافق با اشاره به مسایل یمن و وجود ادیان و مذاهب مختلف در این کشور، خاطرنشان کرد: امریکا، اسرائیل و عربستان به دلیل اهمیت تنگه باب‌المندب و در اختیار گرفتن این نقطه استراتژیک و همچنین اقرار به الگوپذیری از انقلاب اسلامی، این کشت و کشتار و جنایت‌ها را در یمن انجام می‌دهند.

سالروز شوراها، هفته سلامت، حضور میهمانان یازدهمین دوره مسابقات رالی جانبازان و خانواده‌های شهدا و برپایی رزمایش شهرستان در اردوگاه قدس بافق از دیگر مسائل بیان شده در نماز جمعه این هفته بافق بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page