موارد عنوان شده در برخی سایت ها در مورد تغییر فلاح زاده استاندار یزد شایعه ای بیش نیست

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
جمعه - 23 تیر 1391

جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت:استاندار یزد بخوبی به فعالیت خود ادامه می دهد و خبری درباره تغییر و تحول مطرح نیست و موارد عنوان شده در برخی سایت ها شایعه ای بیش نیست.

 

اعظم السادات میرجلیلی – خبرنگار یزد فردا – :  محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت:استاندار یزد بخوبی به فعالیت خود ادامه می دهد و خبری درباره تغییر و تحول مطرح نیست و موارد عنوان شده در برخی سایت ها شایعه ای بیش نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا ، افزود: تاكنون هیچ مرجعی با اینجانب درباره تغییر استاندار یزد صحبتی نكرده و این موارد شایعه ای است كه توسط برخی مطرح می شود.

وی در پاسخ به اینكه دفتر نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی آیا در محل دفتر نماینده سابق در طبقه فوقانی فرهنگسرای شهرداری خواهد بود یا خیر؟ گفت: در پارك علم و فناوری یزد دفتری برای فعالیت و ارتباط مردمی اینجانب هماهنگ شده و در خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه یزد و صدوق خواهیم بود.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در پاسخ به نحوه انتخاب رئیس مجمع نمایندگان یزد ، گفت: طی توافقی كه با نمایندگان دیگر حوزه های استان یزد صورت گرفت مقرر شد در دوره چهار ساله هر یك از 4نماینده در یك سال ریاست مجمع نمایندگان را برعهده داشته باشد و در نخستین سال نیز، اینجانب ریاست مجمع را بر عهده خواهم داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد درباره پرونده معدن مس دره زرشك یزد نیز گفت: باید همگی اجازه دهیم تا كارشناسان و دستگاههای مربوط نظر خود را اعلام نمایند و از هرگونه گمانه زنی و اظهار نظر غیركارشناسی دوری شود و آنچه به صلاح مردم و منطقه است عمل شود .

گفتنی است  در پی تغییر استانداران خراسان شمالی و قم که اعتراضاتی نیز بویژه در شهر قم را در برخی بر انگیخت ،یکی از سایت های کشوری اسامی برخی از استانداران را مطرح نمود که تغییر خواهند کرد  که استان یزد و نام محمد رضا فلاح زاده در آخر این لیست 7 نفره وجود داشت و گمانه زنی هایی را مبنی بر تغییر وی ایجاد نموده بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page