مشكلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان بافق بررسي و تصميم گيري شد

دسته: اخبار ویژه , عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 اردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در نشستي با حضور اعضاي هيئت رييسه دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق ، رييس شوراي شهر ، شهردار و جمعي از مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان و شهرستان در محل شبكه بهداشت بافق مشكلات مربوط به اين حوزه بحث و تصميم گيري شد.

امام جمعه بافق در اين نشست با اشاره به شعار امسال كه با تدبير مقام معظم رهبري بنام همدلي و همزباني مردم و دولت نامگذاري شده است اظهارداشت: رمز موفقيت و پيشرفت در راستاي حل مشكلات مردم همدلي و وحدت بين مسئولان عنوان كرد.

“حجت الاسلام سيد جواد سليماني ” در ادامه ايجاد زيرساخت لازم در حوزه بهداشتي و درماني آحاد مردم جامعه را يك وظيفه شرعي مسئولان عنوان كرد و اظهار داشت: مسئولان امر بهداشت و درمان در مركز استان بويژه اعضاي هيئت رييسه دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي بايد نگاه و توجه ويژه اي به شهرستان هاي محروم استان بخصوص شهرستان بافق كه داشته باشند .

فرماندار بافق نيز در اين نشست ضمن تشكر و قدرداني از حضور هيئت رييسه دانشگاه علوم پزشكي يزد در شهرستان بافق اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان شهرستان بافق در طول اين چند سال همواره همراه و هم قدم با مسئولان دانشگاه علوم پزشكي در تمامي امور انجام وظيفه نمودند ودر سال هاي اخير اقدامات موثري در اين حوزه در شهرستان صورت گرفته است.

“سيد مهدي طلايي مقدم” با تاكيد بر آمادگي تمامي مسئولان شهرستان بافق در جهت همكاري با دانشگاه علوم پزشكي استان ايجاد زيرساخت هاي لازم از جمله تدوين قرارداد با پيمانكار پروژه ساخت بيمارستان 96 تختخوابي بافق و تسريع دراجراي اين طرح را خواستار شد.

“ميرجليلي” رييس دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد با تاكيد بر آمادگي لازم اين نهاد در برطرف كردن موانع و مشكلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بافق در جهت رفع آن قول مساعدت و پيگيري داد و همچنين درپايان اين نشست مبلغ 10 ميليارد ريال اعتبار جهت تكميل طرح هاي عمراني و همچنين خريد تجهيزات ، بهسازي و احداث برخي از مراكز درماني شهري و روستايي بافق به اين شهرستان اختصاص داد.

گفتني است در ابتداي جلسه رييس شبكه بهداشت بافق با ارائه گزارش عملكردي از اقدامات انجام گرفته در سال گذشته عنوان كرد: خريد تجهيزات بيمارستاني ، بهسازي مراكز بهداشتي و درماني ، افتتاح و بهسازي خانه بهداشت برخي از روستا هاو افتتاح پايگاه اورژانس سبزدشت از جمله اقدامات شبكه بهداشت ودرمان اين شهرستان در سال گذشته مي باشد.

“مسعود دانشي”در ادامه به كمبود هاي و نياز هاي اين نهاد اشاره كرد و افزود: تعميرات و تجهيز برخي از خانه بهداشت هاي روستايي ، كمبود نيروي انساني و كادر درماني از جمله پزشك عمومي و پزشك متخصص ، پرستار و همچنين كمبود تجهيزات در ماني از جمله مشكلات و كمبود هاي اين حوزه در شهرستان بافق است.

IMG_6776 IMG_6777 IMG_6784 IMG_6792


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
نیلوفر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 - 9:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مشکل بهداشت و درمان ما یکی دو تا نیست
گاهی اوقات اداره بهداشت، بعضی از اماکن و مغازه ها را به علت عدم رعایت بهداشت بلمپ می کنه و … . صاحب اون مغازه و اماکن به جای آنکه بره مشکل خودشو رفع کنه ، میاد خودشو جلوی مسئولین میزنه و یا گاهی اوقات به قدری روانی است که خودسوزی میکنه.جالب هم اینه که مسئولین کارشو راه می اندازند و باز اجازه می دن بره به همون مسیر قبلی ادامه بده.
وقعا درسته به کسی که بهداشت روانی نداره اجازه بدیم در جامعه حضور داشته باشه ؟؟مطمئنا این آدم برای افراد دیگر هم مشکل ایجاد می کنه .
من از اداره ی بهداشت و سایر مسئولین می خوام کسانی که در مقابل قانون خودزنی یا خودسوزی می کنند را به تیمارستان بفرستید نه اینکه کار آنها را راه بیندازید تا دوباره بیان تو جامعه و برای سایر مردم مشکل ایجاد کنند.

    جعفر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 - 12:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    جانا سخن از زبان ما می گویی
    این افراد بی قانونِ روانی وجود دارند و من هم یکی از آنها را می شناسم که به این اقدام دست زد و مسئولین در مقابل او کوتاه آمدند .الان هم مغازه اش باز است و هر کار می خواهد انجام می دهد . معتاد هم است و به انواع گوناگون به آزار و اذیت مردم می پردازد . مردم هم که می دانند او دیوانه است ، زیاد سر به سرش نمی ذارند.همین چند روز پیش بود که داشت اوباش بازی در می آورد و بدون هیچ سندی ادعا می کرد فلان چیز مال من است ، در صورتی که طرف مقابلش قانونی حرف می زد .چرا قانون در مقابل این افراد کوتاه می آید ؟مردم که نمی توانند تا ابد هیچ چیز نگویند.من هم از مسئولین می خواهم در مقابل افرادی که با خودسوزی قصد دارند قانون را به سازش وادار کنند ، بایستند و شر این افراد را از سر مردم کوتاه نمایند.

You cannot copy content of this page