از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق تجلیل شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 اردیبهشت 1394

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج بافق تجلیل شد.

IMG_6794

دراین آیین که صبح امروز به همت نمایندگی ناحیه با حضور امام جمعه محترم ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، پایوران و سربازان ناحیه برگزار شد،حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه محترم شهرستان در سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همگان را به مطالعه آثار و کتاب های این استاد فرزانه توصیه کرد وگفت : به گفته امام خمینی (ره ) تمام کتاب های این استاد قابل استفاده بوده و برای نسل های آینده قابل بهربرداری است.

IMG_6802

امام جمعه محترم شهرستان افزود : بالاترین حرکتی که شهید مطهری از نظر اعتقادی انجام داد این بود که دست افرادی که به دام دین اشتراکی و کمونیسم می افتادند را می گرفت و با علم و منطق و سیاستی که داشت ، نمیگذاشت افراد به این دام گرفتار شوند و در آخر به خاطر همین افشاگری های جریانات کمونیسم به درجه عالی شهادت نائل شدند.

IMG_6810

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق جناب جمالی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت:استاد شهید مطهری یک مدیر نمونه فرهنگی بود چون همگام با زمان و مقتضیات آن پیش می رفت . وی همچنین از زحمات تمام مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق در ترویج فرهنگ ناب محمدی و روشنفکری هایشان قدر دانی کرد.

IMG_6820

در پایان این مراسم از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی نمونه شهرستان بافق تجلیل و به رسم یادبود هدایای به آنها اهدا شد.

IMG_6806


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page