جلسه حلقه طرح صالحین پایگاه نبی اکرم (ص) ویژه فرزندان شاهد شاغل شرکت برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 26 اردیبهشت 1394

حلقه-صالحین-فرزندان-شهدا-1-300x203به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ بعد از ظهر دیروز 93/2/22 ، جلسه حلقه طرح صالحین پایگاه نبی اکرم (ص) ویژه فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور حجت الاسلام واعظی در دفتر ستاد یادواره شهداء آهنشهر برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام واعظی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت :انسانها دارای اوصاف مادی و معنوی میباشند که میتوان ثروت طلبی و تجمل گرایی را از اوصاف مادی و کمال طلبی و خدا جویی و اخلاق گرایی را از اوصاف معنوی انسان دانست.

وی در ادامه شهدا را جلوه هایی از اوصاف معنوی خطاب کرد و افزود : شهدا با قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم که همان راه اهل بیت است توانسته اند نعمت های مادی را در مسیر کمال و قرب الهی بکار ببرند و با ایثار جان و مال خویش در راه خدا جاودانه تاریخ شوند.

واعظی در پایان سخنانش تاکید کرد : ما نیز باید با امید به یاری خداوند ، کمال طلبی و خدا محوری و اخلاق گرایی را از شهدا الگو بگیریم تا انشاء الله به سعادت دنیا و آخرت نائل گردیم .

جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) و مشاور امور ایثارگران شرکت با بیان جنایت های اخیر استکبار جهانی ، افزود : خدا را شکر با عنایت خداوند متعال و برکت امام زمان (عج) و خون شهدا ،انقلاب ما به کشور های دیگر صادر شده و ما میبینیم با اینکه تمام قدرت های ظالم همگام با عربستان به یمن هجوم آورده اند ولی انقلابیون توانسته اند در جبهه ها خوب ظاهر شوند و انشاء ا… طبق بیانات مقام معظم رهبری شاهد به خاک کشیدن بینی آل سعود خواهیم بود.

محمد رضا رضایی پور مقابله با جنگ نرم دشمان را از اولویت های مهم دانست و گفت : دشمن وقتی اطمینان پیدا کرد نمیتواند از جنگ های نظامی به ما آسیبی وارد کند آسیب رساندن به اعتقادات ما را هدف اصلی خود قرار داده است و با هزینه های زیادی که در این جبهه انجام داده است امید دارد بتواند موفق باشد ، ولی ما بایستی تمام توان خود را برای نابودی نقشه های شوم دشمنان به کار بگیریم و آنان را نا امید کنیم .

وی در پایان به بررسی مشکلات فرزندان شهدای شاغل در شرکت پرداخت و در جهت رفع آن مشکلات قول مساعد داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page