همایش روابط عمومی های استان یزد در بافق برگزارشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 2 خرداد 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن ، در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان که به مناسبت هفته روابط عمومی وارتباطات به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی درسالن همایش های این شرکت واقع در شهرک آهنشهر بافق برگزار شد، دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار ، ترحمی مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استان، پاک طینت مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، دکترحسینعلی افخمی استاد ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، محمد امامی مدیر عامل انجمن متخصصان روابط عمومی ، عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، طلایی مقدم فرمانداربافق و جمع کثیری از مدیران و کارشناسان روابط عموی های دستگاههای اجرایی استان یزد حضور داشتند.
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دراین همایش با تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به مدعوین ، نهاد روابط عمومی را سرچشمه زلال اطلاعات و شفاف سازی خواند و افزود: این نهاد آیینه همدلی و همزبانی است و در سایه این تعامل و همفکری ، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توانسته در تحقق اهداف عالی و برنامه های خود و نیز اجرای طرح های جوارمعدنی گام های موثری بردارد.
محمد رضا رضایی پور توجه ویژه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی را به تبدیل شدن بافق به قطب صنعتی یاد آور شد و گفت: در این خصوص شش طرح مهم در دست اجراست که با همت مدیریت ، کارکنان و سرلوحه قراردادن شعار همدلی و همزبانی برای پیشرفت ، تکمیل و راه اندازی آنها تلاش می کنیم.
وی ساخت گندله سازی پنچ میلیون تنی ، اصلاح خطوط تولید کنسانتره، ایجاد کارخانه فولاد یک میلیون تنی، احداث خط راه آهن چغارت، جمع آوری و تصفیه آب دشت حسن آباد و ایجاد شبکه فاضلاب شهری را از مهمترین طرح های در حال اجرای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال 94 عنوان کرد.
رضایی پور پیشرفت فیزیکی این طرحها را تا پایان فروردین ماه 94 بین هشت تا 100 درصد اعلام کرد وافزود: طرح احداث کارخانه فولاد یک میلیون تنی به روش کوره بلند 7.8 درصد پیشرفت دارد در حالیکه فاز اول احداث خطوط راه آهن چغارت با 100 درصد پیشرفت آماده بهره برداری است و فاز دوم آن هم از 84 درصد پیشرفت فیزیکی بر خوردار است.
وی تصریح کردبا تکمیل و راه اندازی این طرحها زمینه اشتغال بیش از دو هزار و 300 نفر به طور مستقیم فراهم خواهد شد.
این مسوول همچنین به اهم اقدامات سال گذشته شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بهره برداری از کارخانه آگلومراسیون، احداث سد خاکی تیلینگ برای کارخانه فرآوری، اجرای خط انتقال آب از معدن چغارت به آهنشهر ، راه اندازی دیزل 2779 پس از 20 سال و تکمیل فیبرنوری از عمده ترین طرحهای اجرا شده این شرکت در سال 93 است.
رضایی پور با بیان اینکه سال گذشته برای دو هزار نفراشتغالزایی داشته ایم خاطر نشان کرد: در کارخانه آگلو مراسیون حدود 400 نفر مشغول به کار شده اند.
این مسوول به مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی به حوزه بهداشت و درمان بافق که مبلغی قریب به چهار میلیارد تومان را شامل می شود اشاره کرد و گفت: در بخش بهداشت و رفاه حال کارکنان و شهروندان ، چند دستگاه مهم پزشکی نیز به بیمارستان بافق اهدا شده است که می توان به دستگاه های الکترودیوگرام، التروشوک، نوارقلب و فشار خون، جراحی چشم ، لاپاراسکوپی، سی تی اسکن اشاره کرد که طی سه سال گذشته از طرف شرکت سنگ آهن به بیمارستان ولی عصر بافق اهدا شده است.
رضایی پور مشارکت در ساخت بیمارستان 96 تختخوابی، کمک به حوزه آموزش و پژوهش، اهدای هشت هزار صندلی دانش آموزی، مساعدت در امور فرهنگی و ورزشی، زیر سازی پنچ کیلو متراز بزرگراه بافق – یزد همچنین احداث کمربندی به طول 13 کیلو متر، خرید و نصب سه دستگاه تصفیه آب درسطح شهربافق، احداث چند سکوی نماز بین راهی، ایجاد سالن های مختلف ورزشی درآهنشهر و همکاری در برگزاری دهها یاد واره شهدا در شهر و روستا و… از دیگر خدمات واقدامات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در زمان مدیریت بومی این شرکت بر شمرد.

در این مراسم دکتر طالبی معاون امنیتی سیاسی استاندار و پاک طینت مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز در زمینه نقش موثر روابط عمومی ها در انعکاس اقدامات و تفکرات سازمانها و ارتباط شفاف، صادق و سالم با مردم و دیگر نهادها و فرماندار بافق در زمینه پتانسیلهای اقتصادی و گردشگری شهرستان بافق به ایراد سخن پرداختند. (پستهای بعدی)

در این مراسم دکتر حسینعلی افخمی استاد مدعو، در زمینه “حرفه گرایی در روابط عمومی” برای حاضران، مطالبی را عنوان نمود.

در پایان همایش روابط عمومی های استان یزد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از قسمتهای مختلف شرکت سنگ آهن نظیر پیت استخراج، کارخانه آگلومراسیون، طرح گندله سازی و فولاد بافق بازدید نمودند.
گردهمایی-تخصصی-روابط-عمومی-های-استان0115

گردهمایی-تخصصی-روابط-عمومی-های-استان0107

گردهمایی-تخصصی-روابط-عمومی-های-استان0112


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page