امام جمعه بافق ،نام پاسدار در وجود امام حسین ع خلاصه می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 2 خرداد 1394

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق، به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم گرامیداشت در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور معاونت فرمانداری ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از پاسداران شاغل و بازنشسته ناحیه مقاومت برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه بافق با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز های پاسدار، جانباز و سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: علت اینکه ولادت امام حسین به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده به این خاطر است که یک ویژگی های خاصی در زندگی ایشان وجود داشته که در زندگی دیگر امام ها نبوده است و آن هم قیام دقیق و کارشناسی شده ی عاشورا است. امام حسین با اخلاص ، خدامحوری و شناخت عمیق از زمان ، حرکت را آغاز کردند و در این قیام ما شاهد ایثارو فداکاری های زیادی بوده ایم و این از خود گذشتگی ها در بین پاسداران نیز به چشم می خورد .
حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه جانبازان الگوهای ایثار و صبر و بردباری در جامعه هستند بیان کرد: نامگذاری ولادت حضرت ابوالفضل به عنوان روز جانباز به علت فداکاری و ایثار این عزیزان است و اگر امروز شاهد حاکمیت ، تداوم و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم به برکت خونهای پاک شهدا ، ایثار و صبر جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
معاون فرماندار بافق نیز گفت: ولادت امام حسین(ع) و برادرش حضرت ابوالفضل(ع) را به حاضرین در جلسه تبریک عرض می کنم و سالروز آزادسازی خرمشهر که نقطه عطفی در جنگ ایران و عراق بود را گرامی میداریم جنگی که تا آن زمان حالت تدافعی داشت روند تهاجمی به خود گرفت و بیگانگان و مدافعان رژیم بعثی احساس خطر کردند و مجبور به عقب نشینی شدند . از همه مهمتر در آزاد سازی خرمشهر این بود که یک نوجوان دانشگاه نظامی نرفته طرح آزاد
سازی را پیاده کرد که موجب تعجب و حیرت فرماندهان نظامی دنیا شد. این روز را خدمت تمام پاسداران و رزمندگان عزیز تبریک عرض می کنم.
ودرپایان سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: تقدیر و تشکر می کنیم از امام جمعه محترم به خاطر صحبت های گرم و دلنشین و پر محتوایی که داشتند و انشاء الله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این انقلاب و نظام باشیم.

1

tn (2)

tn (1)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page