به دور از خط وخطوط سیاسی این جلسات را تمرینی برای طرز صحیح مشورت بدانیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 25 تیر 1391

شکوهی یکی از فرمانداران سالهای گذشته  بافق و یکی از مدعوین شرکت در جلسه فرهیختگان بافق، در ارتباط با این جلسه گفت : نشستن دوستان دور هم بسیار لذت بخش ومفید بوده که خود منشاء اثر است زیرا وقتی متفرق باشند شناختی از یکدیگر ندارند ، اهداف وجایگاه یکدیگر را نیز نمیدانند در نتیجه نمی توانند از نقطه نظرات هم استفاده کنند .
در دوران گذشته که این حقیر فرماندار شهرستان بافق به عهده داشتم کمیته هایی بود که ارتباط مفیدی بین نخبگان داخل شهرستان با خارج از شهرستان برقرار می کرد که خروجی آن پایه ریزی شهرک صنعتی و کار های خدماتی ، عمرانی مانند تاسیس دانشگاها ی شهرستان و … حاصل این جلسات بود. من عقیده دارم هر کسی که بتواند خدمتی به مردم کندباید در این نشستها شرکت و جایگاه او قابل احترام است . همین جایگاها است که کانالهای مختلفی را با افراد صاحب نفوذ کشور ایجاد کرده وباعث رشد وپیشرفت می شود .
وی بایادآوری این شعر معروف وحشی بافقی «الهی سینه ای ده آتش افروز    در آن سینه دلی وآن دل همه سوز» ادامه داد : ما باید در حل مشکلات سوز دل داشته باشیم وبه دور از خط وخطوط سیاسی این جلسات را تمرینی برای بالا بردن آستانه تحمل قرار دهیم ، طرز صحیح مشورت را به یکدیگر بیاموزیم وزود رنج نباشیم .
برای من شروع جلسه اول مفید وقابل تامل بود. نباید توقع داشت مسائل بافق مثل سایر شهرستانها که سابقه چندین ساله در تشکیل این جلسات جا افتاده ، دارند یک شبه حل شود . اگر بتوانیم نکات ذکر شده در جلسه امشب را نهادینه کنیم مطمئن باشید علاوه بر اینکه جلسات مستمر خواهد بود ،ثمرات آن را آیندگان نظاره خواهند کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page