همایش حلقه های طرح صالحین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزارشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 6 خرداد 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن، ، محمدرضا رضائی پور در نشست با بسیجیان طرح صالحین با تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشته واظهارکرد: عملیات آزاد سازی خرمشهر باعث افتخار و غرورایرانیان و شکستن پشت رژیم بعث و حامیانش بود.
جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با بیان این مطلب که در عملیات آزاد سازی خرمشهر کشور ایران مقابل کشورهای زیادی ایستاد، افزود: با یاری خدا و همچنین قدرت ایمان، رشادت و استقامت بسیجیان عزیز توانستیم در عملیات بیت المقدس پیروز شویم.
وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام و عدم موفقیت دشمن برای اشغال وجبی از خاک ایران، بیان کرد: دشمن، فهمیده که قدرت شکست ما را در جبهه و جنگ رو در رو نداردبنابر این نبرد در جبهه جنگ نرم و کار روی عقاید را در برنامه قرار داده است.
رضایی پور با اشاره به آسیب های بلندمدت ماهواره در جامعه، افزود: دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و اینترنتی بنیان خانواده را نشانه گرفته و بی بند و باری را تبلیغ می کند.
کهدویی از رزمندگان جبهه مقاومت نیز در این نشست با گرامیداشت روز جانباز و پاسدار و آزاد سازی خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر هم از لحاظ استراتژیک وهم از لحاظ معنوی اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.
وی افزود: بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران، آزاد سازی این شهر را با توجه به موانع مختلف و تدابیراندیشده شده ، امکان پذیر نمی دانستند.
این رزمنده جبهه مقاومت با اشاره به کمبودهای سلاح و امکانات در آن مقطع، گفت: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و با شجاعت، رشادت و جانفشانی توانستند در این عملیات موفق شوند.
وی با اشاره به توانمندی های کنونی ایران در خاورمیانه، افزود: ثمره این جانفشانی های این عزیزان امنیت و آرامش کنونی کشور است.
کهدویی با بیان این مطلب که دشمن برنامه های زیادی از جمله جنگ نرم و تجهیز و حمایت گروهک های تروریستی را تا کنون برای براندازی نظام در دستورکار قرار داده افزود: خوشبختانه، در جبهه جدید یعنی جنگ نرم نیز دشمن به موفقیت دست پیدا نکرده است.
وی در پایان خاطراتی از جبهه های جنگ در سوریه و مبارزه با تکفیری ها را بیان نمود.

برگزاری-حلقه-صالحین-4-300x200

برگزاری-حلقه-صالحین-1-300x200

برگزاری-حلقه-صالحین-300x200


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page