در خصوص ۲۸/۵ درصد چیزی به من ابلاغ نشده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 خرداد 1394

در ادامه سفر اعضای شورای شهر و شهرستان بافق به تهران جهت پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان، اعضای شورا با کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفت و گو نمودند.

به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر بافق، در این دیدار اعضای شورای شهر ضمن پیگیری برخی از مسائل و مشکلات معدنی منطقه، از معاون وزیر درخواست نمودند که نسبت به موضوع ماده ۵۵ (حق انتفاع) بررسی و دستور مساعد صادر نماید که معاون وزیر قول انجام پیگیری های لازم در این خصوص را داد.

karbasiyan-1-300x225
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن کشور در ابتدای سخنان خود گفت: باید از کارخانجات جوار معدنی حمایت نمود و اعتقاد دارم باید در منطقه اشتغال ایجاد شود تا مردم نیز دلگرم شوند.

کرباسیان در خصوص تکلیف ۲۸/۵ درصد سهام سنگ آهن که قرار بود به فولاد خوزستان واگذار شود، لغو و به گفته مسوولین شهرستان به ایمیدرو واگذار شده است گفت: متاسفانه هنوز کتبا چیزی به ما ابلاغ نشده است و در این زمینه موضوع را حتما پیگیری می نمایم و بهتر است که زودتر تکلیف ۲۸/۵ درصد مشخص شود.

لزوم واگذاری خوراک D19 به معدن چغارت به منظور تغذیه جوار معدنی های منطقه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد پیگیری هایی در این خصوص به عمل آید.

گفتنی است در این دیدار برخی دیگر از مسایل و مشکلات منطقه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page