پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت هفته سربازان گمنام

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 خرداد 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در آستانه ولادت حضرت ولي عصر (عج) و هفته سربازان گمنام “فرماندار بافق” در پيامي اين هفته را تبريك گفت.

در اين پيام آمده است :

” لانِعمَته اهنَا مِنَ الاَمِن: نعمتي گواراتر از امنيت نيست” حضرت علي(ع)

یکی از مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات، تأمین امنیت نظام و مردم است و به‌طور طبیعی این وزارتخانه سهمی مهم در دستاوردهای امنیتی داشته است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند وهمواره آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان مي آورند.

بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی كشور مرهون همین امنیتی است که فرزندان گمنام این مرز و بوم ، روز و شب در ازای حفظ و ارتقای آن تلاش کرده و رنج دوران کشیده اند به طوريكه صاحب نظران بر این عقیده اند که بین توسعه و امنیت، تعامل و رابطه ای تنگاتنگ وجود دارد.

بر خود می بالیم که بصیرت و آگاهی سربازان گمنام امام زمان (عج) دوشادوش ملت فهیم و بامتانت ایران اسلامی، تمامی سنگرهای دفاع ازخاک و سرزمین مان، ایران را حفظ و نگهداري می نمایند.

امروزه دشمن با تمام وجود لمس می‌کند که در هیچ نقطه‌ای از چشمان بیدار و هوشیار سربازان گمنام امام زمان(عج) پنهان نیستند و پنجه آهنین این سربازان در هر نقطه‌ای از گلوی آنها فرو رفته است و آرامش را از آنها گرفته و فرصت دسیسه را از آنها گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد امام عصر (عج) و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای وزارت اطلاعات، روز سربازان گمنام را به این قشر امنیت آفرین ، تبريك و تهنيت گفته و برای همگان از درگاه باریتعالی توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page