تجليل فرمانده محترم ناحيه مقاومت بسيج بافق از مسئولین كارخانجات تعميرات لكوموتيو

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 11 خرداد 1394

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از مسئولین کارخانجات تعمیرات لكوموتيو به خاطر برگزاری صبحگاه مشترک و برنامه های انجام شده در سالروز آزاد سازی خرمشهر تقدیر و تشکر کرد.
در جلسه اي كه در محل دفتر مديريت کارخانجات تعمیرات لكوموتيو باحضور سرهنگ جمالي فرمانده ناحيه سپاه بسيج بافق،حجت الاسلام دهستاني نماينده ولي فقيه در سپاه و مديريت مجموعه كارخانجات و اعضاء شورا برگزار گرديد.سرهنگ جمالي ضمن تبريك اعياد شعبانيه و تقدير و تشكر از مديريت و معاونين و فرمانده وبسيجيان كارخانجات ، به تشريح نقش بسيج و بسيجي در دفاع از كيان انقلاب اسلامي تاكيد كرد و گفت تا زماني كه تفكر بسيجي در جامعه حاكم باشد دشمنان به هيچ وجه به اهداف شوم خود نمي رسند.وي اخلاص بسيجيان را شرط تحقق و پيشرفت و پيروزي دانست . سرهنگ جمالي ضمن تشريح آثار و بركات انقلاب اسلامي گفت : انقلاب اسلامي ايران به دين مقدس اسلام وحمايت ولايت فقيه استوار است .ايشان به نقش خطير رهبري و ولايت فقيه در سالهاي پس از انقلاب اشاره كرد و گفت: وجود رهبري فرزانه در كشور باعث شده است اقتدار ايران در جهان روز به روز و بیش از پیش شود به طوری که در اغلب توطئه های دشمنان انقلاب و ایران اسلامی تنها یک خطاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برای خنثی سازی توطئه ها و نقش بر آب شدن همه ی نقشه های دشمنان کفایت می کند .
سپس حجت الاسلام دهستاني نماينده ولي فقيه در سخناني به تشریح آثار سیاسی و معنوی انقلاب اسلامی و آثار آن در اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی پرداخت و با اشاره به جنگهاي اخير در كشور هاي اسلامي گفت:آمریکا چندين سال است که تهدید می کند اما هنورز جرات اقدام عملی علیه ایران را پیدا نکرده است. .
در اين مراسم سرهنگ جمالي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق از همكاري و مساعدت خالصانه مديريت و معاون امور مالي و فرمانده پايگاه حضرت سيدالشهداء(ع) كارخانجات با اهدا لوح سپاس تقدير و تشكر نمودند..
در پايان اين مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام دهستاني در مسجد كارخانجات برگزارشد.

IMG_4308

IMG_4327


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page