حضور پررنگ سنگ آهن مرکزی بافق دراجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 14 خرداد 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،اجلاس بین المللی معدن وصنایع معدنی با محوریت توسعه و سرمایه گذاری، روزهای دهم و یازدهم خرداد ماه همراه با نمایشگاه جانبی آن در مرکز همایش های برج میلاد برپا شد.
دراین اجلاس که با حضور 900 مدیر وکارشناس از230 شرکت داخلی وخارجی طیف متنوعی از میهمانان را ایجادکرده بود، مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت نیز حضور داشتند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این همایش اظهار داشت: معدن یکی از بخش های مورد حمایت مقام معظم رهبری، مجلس و دولت است و ما به عنوان بخشی از دولت در حد توان، اقدامات حمایتی خود را برای رشد و توسعه بخش معدن به کار خواهیم گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت نخست برنامه های ما تکمیل اکتشافات معدنی است، خاطرنشان کرد: گرچه اکتشافات خوبی طی سال های قبل و بعد از انقلاب صورت گرفته، اما کافی نبوده و کل این اکتشافات تنها 7 درصد از مساحت سرزمین ایران را در بر گرفته است.
وی درباره برنامه های امسال این بخش نویدداد: استخراج 450 میلیون تن مواد معدنی، رسیدن به 18 میلیون تن فولاد خام، 50 میلیون تن سنگ مس، 20 میلیون تن سنگ تزیینی وساختمانی و420 میلیون متر مکعب کاشی وسرامیک جزو برنامه های امسال است.
نعمت زاده همچنین در ادامه با بیان اینکه زمینه لازم را برای رشد و توسعه معدن در کشور فراهم می‌کنیم، اظهار کرد: خوشبختانه صندوق توسعه ملی فعال شده و اولویت ما استفاده ازمنابع صندوق برای توسعه کشور می باشد.
محمد جواد عسکری، مدیرعامل شرکت نیز درخصوص میزان تولیدات، طرح های توسعه ای و دلایل حضور در اجلاس مذکوربه خبرنگار ما گفت: هدف از حضور در این اجلاس ونمایشگاه آن، معرفی
ظرفیت های بالقوه جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور احداث کارخانه های جوار معدنی است. البته بر کسی پوشیده نیست که حصول نتیجه منوط به حمایت های همه جانبه مسئولین دولتی و خصوصی است.

اجلاس-بین-المللی-صنایع-ومعادن-300x200

اجلاس-بین-المللی-صنایع-ومعادن-1-300x200

اجلاس-بین-المللی-صنایع-ومعادن-4-300x200


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page