واگذاری d19 به چادرملو اکیدا ممنوع است

دسته: اخبار ویژه
۷ دیدگاه
یکشنبه - 17 خرداد 1394

به گزارش خبرنگار «بافق فردا» نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در پس از نماز جمعه این هفته شهرستان پیرامون مسائل و مشکلات فرا روی بافق چنین گفت : متاسفم از وزیر لجوج و غرق در نعمت. واقعا که نعمت زاده است و نعمت مال او. با میلیاردها سرمایه چگونه می تواند درد مردم را بفهمد.
وی ضمن ابراز تاسف گفت : متاسفم که بگویم با توجه به برگزاری جلسات متعدد در وزارتخانه هنوز نتوانستیم وزیر را متقاعد نماییم که حق مردم از آن مردم است.
زارعزاده افزود : چند روز پیش با اعضای شورای اسلامی شهر بافق به حضور وزیر رسیده و اعلام نمودم هر اتفاقی در شهرستان رخ دهد تمام مسئولیت آن بر گردن تو وزیر است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : تنها جواب وزیر لجبازی و نان در کیسه آشنا، رانت خوار و کنار دستی است.
دخیل عباس زارعزاده بیان داست : لجاجت تا کی؟ مردم چه گناهی کرده اند؟ سرمایه گذار با بیس از 300میلیارد تومان سرمایه چرا باید نظاره گر بر باد رفتن سرمایه خود باشد.
وی گفت : مردمی که کنار معدن می سوزند لایق ترند آن هم زمانی که تمام زیر ساخت های تاسیس گندله در محیط مهیا می باشد.
وی ضمن ابراز امیدواری گفت : در آینده نزدیک باید مشکل مرتفع گردد.
زارعزاده ادامه داد : اگر مشکل حل نگردد کارها به جایی باریک خواهد رسید. مردم باید در صحنه باشند و حق خود را بگیرند.
وی گفت : نمی گذارم به این سادگی از کنار قضیه بگذرند. چقدر نشست، چقدر جلسه، چقدر دلیل و منطق.
نماینده مردم بافق در ادامه گفت : پیشنهادم به سنگ آهن این است که کنسانتره را به ده میلیون تن افزایش دهد و اجازه دهد در کنار آن گندله 5میلیون تن احداث گردد.
وی افزود : دلیلی ندارد لجبازی به وجود آید گرچه هدف این است که کارها در اینجا انجام نشود و گندله سنگ آهن نیز به نتیجه نخواهد رسید.
از سه سال پیش اعلام کردم الان دقیقا آن چیزی که پیش بینی شد رخ داد.
دخیل عباس زارع زاده اظهار داشت : نمی خواهند اجازه دهند در شهرستان مظلوم بافق مردم مزه ی شیرین توسعه صنعت را بچشند. باز خام فروشی.
وی افزود : تنها چیزی که عائد مردم خواهد شد تپه های خاک است. صنعتی که بتواند جوان را جذب کار کند حق مردم اینجا نیست!!؟؟
نماینده مردم بافق بیان داشت : به وزیر گوشزد کردم کار ندارم چه برخوردی داشت که آن هم انشاا… در دادگاه به اثبات می رسد و نتیجه آن را هم به تهمت زننده خواهد داد.
زارع زاده گفت : امیدوارم از طریق وزیر رفاه،که جای تقدیر از وی هست به نتیجه برسد.
موضوع دی نوزده را نیز رسما اعلام نمایم که اگر بخواهند آن را مانند بقیه سرمایه مردم به یغما ببرند یا با رانت به شهرستان غارتگر و غاصب دهنده دهند و این مردم را محروم نمایند باز هر چه اتفاق افتاد مسئولیت آن بر عهده کسانی است که عامل هستند. تا به عنوان نماینده مردم هستم پای تمام مسایل ایستاده ام.
نماینده مردم در مجلس ادامه داد : امیدوارم عزیزانی که گاهی احساس می شود ماموریت دارند از بالایی ها علیه مردم خیانت کنند پنبه ها را از گوش خود بیرون بیاورند.
وی اظهار داشت : بومی گرایی به عنوان یک اصل پذیرفته نشده، ما بومی را می پذیریم که در خدمت بومی باشد. برای این مردم بسوزد و در غیر این صورت بومی با غیر بومی تفاوتی ندارد.
دخیل عباس زارعزاده افزود : یک تذکر جدی می دهم اگر نخواهند کنار بیایند و برای اعمال بعضی منویات بالایی ها مامور باشند با آنان برخورد می شود.
وی گفت : نود درصد تحریم ها از قبل بانک های کشور که همانند زالو ربا خوری میکنند و مردم سر کیسه میکنند و از قبل مفت خورهای پول پاروکن که در عرض چند سال از صفر به هزاران می رسند و از قبل دلالان زالو صفت که به شیر و پیر رحم نمیکنند است. همچنین از قبل گردن کلفت هایی که با اختلاس 3،7و 12هزار میلیاردی در زندان به سر می برند می باشد.
وی در پایان گفت : 5میلیون تن گندله مجتمع فولاد بافق باید در اولین فرصت حل حل حل شود.
دی نوزده که حق مردم است و نبایدواگذار گردد.
واگذاری دی نوزده به چادرملو اکیدا ممنوع است .
در غیر این صورت راهپیمایی انجام میشود.بنده جلوی صف و مردم پشت سر من تکلیف معدن را مشخص خواهیم نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
یک بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 خرداد 1394 - 9:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای زارع زاده اگر واقعا دلسوز مردم بافق هستید چرا ز تریبون مهم مجلس برای دادخواهی استفاده نممیکنید که صدایتان را تمام ایران بشنوند. چرا هرزگاهی به بافق میایید ومردم شجاع بافق را تحریک میکنید. چرا ازوزیر دراین مورد سوال نمیکنید. ما مانده ایم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس شما را.

میربافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 خرداد 1394 - 10:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دخیل عباس همینقدر که جلوی زیاده خواهان ایستاده اید ممنون.

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 خرداد 1394 - 11:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای زارعزاده بنده و همفکرانم به شما رای میدهیم به شرط اینکه : 1 – دست از حرکات و صحبتهای …. بردارید 2 – اصلا برای احقاق حق ما بافقی ها تلاشی نداشته باشید 3- ما بافقی ها را با دردهایمان به حال خود بگذارید 4 – …. خلاصه مطلب اینکه در مورد هرآنچه برای بافقی ها است چه خوب و چه بد !! شما بی تفاوت بوده و از خدا بخواهید که توفیق خدمت نکردن به مردم بافق را به جنابعالی عنایت بفرماید .

جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 خرداد 1394 - 9:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اول تو برو جلو اگر نتیجه نداد ما میاییم وقتی واگذار شد تو چکار میتونی بکنی که میگی عوا قبش بر عهده خودشون
چوب را که بر داری گربه …

داریوش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 خرداد 1394 - 10:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من با کامنت 1 و 3 کاملا موافق هستم چه گل گفتی جناب یادگار عزیز

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 خرداد 1394 - 2:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بخدا اون بافقی هایی که به غیر بومی رای دادن خیانت بزرگی به مردم این شهر ستان کردند . همه ی مشکل ما این است که نماینده دلسوز و از خون خودمان در مجلس نداریم . اگه یه نماینده مثلِ تابش داشتیم مردم هم که خواب بودند اون امتیازها وامکانات برا شهرمون میگرفت ، نه اینکه الان مردم این شهر بیدارند ولی نماینده شون عرضه هیچ کاری ندارد .

جاده خاکی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 8:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سنگ بزرگ نشانه نزدنه
همش حرف ،همش شعار ،

You cannot copy content of this page