نسل كشي مسلمانان در برمه‌ + تصاویر

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 تیر 1391
انتشار صحنه‌هاي تكان دهنده از آتش زدن مسلمانان برمه‌اي در حالي كه برخي از كشورهاي مسلمان! تمركز خود را بر روي تحولات سوريه گذاشته و در مورد كشتار! مردم اين كشور دادن سخن داده و تمام وقت راديو و تلويزيون‌هاي خود را صرف پرداختن به مسايل اين كشور مي‌كنند سوالات بسياري را در ذهن متبادر مي‌كند كه از همان ابتدا پاسخ آن مشخص است.
کد خبر: ۲۵۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ – ۱۶:۲۰

چند روزي است كه بار ديگر خبر كشتار گسترده مسلمانان برمه‌اي بر سر زبان‌ها افتاده است. در كشوري كه نظاميان همه كاره مملكت بوده، هندوها و بودايي‌هاي اكثريت در تنها مساله‌اي كه آزادي دارند، كشتار وسيع و گسترده مسلمانان است.

به گزارش «ايران‌آباد» در تازه‌ترین كشتار مسلمانان توسط هندوها و بودايي‌هاي افراطي در روستاها و مناطق شمال و شمال غربي اين كشور، در حضور نيروهاي نظامي و انتظامي برمه‌اي تندروهاي مذهبي به روستاهاي مسلمان نشين حمله كرده و علاوه بر آتش زدن خانه‌هاي آنها، بسياري را زنده زنده در آتش سوزانده، به زنان و دختران تجاوز كرده و باقيمانده را هم فراري داده‌اند.

سران حكومت نظامي ميانمار به جاي پاسخگويي به اين وحشي‌گري بودايي‌ها و هندوهاي افراطي مسلمانان ساكن در اين كشور را مهاجران غير قانوني خوانده كه دو راه بيشتر پيش روي آنها نيست؛ يا اينكه از كشور خارج شوند و يا اينكه به اردوگاه‌هاي پناهندگان بروند.

تعداد مسلماناني كه هدف حملات افراطي‌هاي مورد حمايت دولت قرار گرفته‌اند بيش از 800هزار نفر است و مشخص نيست سازمان‌هاي بين‌المللي و به خصوص مدافعان حقوق بشر در اين ميان كجا هستند.

انتشار صحنه‌هاي تكان دهنده از آتش زدن مسلمانان برمه‌اي در حالي كه برخي از كشورهاي مسلمان! تمركز خود را بر روي تحولات سوريه گذاشته و در مورد كشتار! مردم اين كشور دادن سخن داده و تمام وقت راديو و تلويزيون‌هاي خود را  صرف پرداختن به مسايل اين كشور مي‌كنند سوالات بسياري را در ذهن متبادر مي‌كند كه از همان ابتدا پاسخ آن مشخص است.

در اين ميان به نظر مي‌رسد سازمان همكاري اسلامي به همراه كشورهاي گروه همسايه برمه بايد گروه تماسي تشكيل داده و با تحت فشار قرار دادن دولت برمه از ادامه جنايت‌هاي گروه‌هاي تندرو در حق مسلمانان اين كشور جلوگيري كرده و راه را براي رساندن كمك‌هاي مردمي به آن باز كند.

در اين ميان وظيفه دو كشور بنگلادش – كه مسلمانان برمه‌اي مورد حمله سال‌ها پيش از اين كشور به برمه رفته‌اند – و مالزي به عنوان همسايگان برمه بيش از پيش است و اين دو كشور بايد سكان اعتراض به نسل كشي مسلمان توسط تندورهاي برمه اي و حمايت حكومت نظامي اين كشور از آنها را را بر عهده داشته باشند.

حال بايد ديد كشورهايي كه مشغول به راه انداختن حمام خون در سوريه براي رسيدن به منافع سياسي خود هستند و هر روز ساز جديدي را براي شعله‌ور كردن جنگ در اين كشور كوك مي‌كنند، آيا آن اندازه توانايي دارند كه كشوري مانند برمه را ناچار به تن دادن به قوانين بين‌المللي كنند يا اينكه توانايي آنها تنها در كشتن مسلمانان است!

شايد نكته جالت تر در اين مورد عدم پرداختنن به اين مساله مهم توسط رسانه هاي داخلي باشد كه جا دارد مانند همه جاي جهان از مسلمانان مظلوم برمه اي نيز حمايت كنند تا دستكم جان خود را در برابر هندوهاي افراطي از دست ندهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page