کارفرمایان را نسبت به رعایت انصاف در ماه رمضان درباره قشر کارگر و تلاش‌گر توصیه می‌کنم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 خرداد 1394

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: انسان در ماه مبارک باید خودسازی و تقوا پیشه کند.

امام جمعه بافق با اشاره به نقش روزه در پالایش انسان، افزود: انسان متدین خودش را درباره آنچه که حرام شده کنترل می‌کند.

وی با اشاره به گرمای هوا به ویژه در شهرستان بافق که یکی از گرمترین نقاط استان یزد و کشور به حساب می‌آید، گفت: کارفرمایان را نسبت به رعایت انصاف درباره قشر کارگر و تلاش‌گر توصیه می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بافق افزود: افرادی که به دلیل بیماری، عدم توانایی و موارد دیگر توان روزه گرفتن را ندارند رعایت احترام این ماه را داشته باشند و از روزه خواری در دید دیگران خودداری کنند.

سلیمانی با اشاره اهمیت مسایل فرهنگی و کار در این رابطه، عنوان کرد: از پایین‌ترین سطوح تا حوزه‌های علمیه باید در راستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی کار کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمن از طریق لوح‌های فشرده، موبایل و برخی ابزار مختلف و ضرورت کار بیشتر برای مقابله با این موضوع، افزود: دشمن برای رخت بربستن فرهنگ دینی و اسلامی تلاش‌های زیادی می‌کند.

سلیمانی به مسایل منطقه به‌ویژه سوریه، عراق و یمن نیز اشاره و عنوان کرد: آمریکا شیطان بزرگ و برخی کشورها از جمله عربستان قصد براندازی حکومت بشار اسد در سوریه و نیز اشغال کشور عراق توسط داعش و نیروهای تروریستی را داشتند که با حمایت برخی کشورها موفق نشدند.

امام جمعه بافق با اشاره به پیش‌بینی عربستان برای شکست مسلمانان و شیعیان یمن در هفت روز، خاطرنشان کرد: بیش از دو ماه از این حمله گذشته و هنوز موفقیتی در این بخش نداشته‌ و در آینده هم هیچ موفقیتی کسب نمی‌کنند.

امام جمعه بافق با اشاره به سال‌روز تشکیل جهادسازندگی به دستور امام خمینی(ره)، بیان کرد: برنامه حمایت از تولید در مسایل مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و ایجاد امکانات در روستا از برخی خدمات ارزشمند این مجموعه است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته با هیئت دولت، گفت: کار مستمر برای مردم، حفظ انسجام ملی و فعالیت و کار در کنار یکدیگر با صمیمیت، پرهیز از جناح‌بندی، اشتغال‌زایی برای جوانان، توجه به بخش کشاورزی و موضع‌گیری صریح در مقابل مسائل منطقه از برخی مسایل بیان شده در این دیدار بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page