فرماندار، بخشدار و اداره راه و شهرسازی مسئله را حل کنند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 26 خرداد 1394

فرماندار، بخشدار و اداره راه و شهرسازی مسئله را حل کنند
از قدیم گفته اند آنچه از دل برآید به دل نشیند. مسجد های زیادی در شهر ما وجود دارد که هرکدام با نیتی خاص بنا شده است.
مسجدی هم در نزدیکی روستای صادق آباد بافق ساخته شده است که شاید در نگاه اول ساخت مسجد در این مکان جای سوال داشته باشد اما ورود به مسجد حال و هوای قشنگی به انسان میدهد که خالی از لطف نیست.
IMG-20150615-WA0014

سید جعفر میرجعفری پیرمرد پاک دل و زحمتکش که دستی در ساخت این بنای مقدس داشته، ماجرای ساخت مسجد را اینگونه تعریف میکند:
حدود ۳۲ سال پیش با حفر چاه آب، کشاورزی این منطقه شکل و رونق گرفت و مزرعه های زیادی به وجود آمد.
سال ۱۳۸۶ بود، شب برای آبیاری با چند کشاورز دیگر تا اذان صبح اینجا بودیم. هوا تاریک بود، با دوستان آماده ی خواندن نماز شدیم، درست نبود روی زمین بایستیم، چادرشبی که به همراه داشتم را روی زمین پهن کردم و نماز خواندیم. این فکر در ذهنم جرقه خورد که مسجدی در این مکان احداث کنیم به اسم مسجد صاحب الزمان (عج) و با نیت اینکه روزی امام و مولا را در این محل ببینم.
بعد از خواندن نماز صبح داخل ماشین وانت پیکان خود نشسته بودم، نه خواب بودم و نه بیدار! سید و آقای بزرگوار و بزرگی را در کنار ماشین دیدم که شال سبزی سر ایشان بود، به ایشان گفتم آقا کجا بودید؟ گفت: شما ما را اینجا دعوت کرده اید.

IMG-20150614-WA0019

هوشیار شدم اما هرچه نگاه کردم کسی را ندیدم. تصمیمم برای ساخت مسجد جدی تر شد و شروع به کارهای اولیه جهت ساخت مسجد کردیم و مسجد را بنا نمودیم.
افتتاح مسجد نیمه ی شعبان سال گذشته با خواندن صیغه مسجد توسط حجت الاسلام سید جواد میرغنی زاده انجام شد.
این برادر بزرگوار شهید میرجعفری، درخواستش را از مسئولین اینگونه صادقانه بیان میکند: فضای سبز و محوطه روبروی مسجد هنوز کار دارد اما مهمتر از آن این موضوع است که ” فاصله ی دو کیلومتری مسجد تا جاده روستای صادق آباد خاکی و موج دار است و عبور و مرور مشکل. همچنین زمستان ها هنگام بارش، جاده خراب می شود و رفت و آمد واقعا به سختی انجام میگیرد.
با آسفالت این قسمت مشکل بزرگی از سر راه نمازگزاران این مسجد برداشته میشود و دیگر مراسمات مسجد به راحتی انجام می شود. از فرماندار، بخشدار، اداره راه و شهرسازی و یا شهردار که توانایی حل این مسئله را دارند میخواهم تا رسیدگی و اقدام لازم صورت گیرد.
گفتنی است که شب جمعه گذشته در این مسجد مراسمی با برنامه های سخنرانی، دعای کمیل و پخش آش امام حسین (ع) برگزار گردیده است.
مصاحبه و گزارش: دهقانزاده، یکی از جوانان فعال مسجدی شهرستان بافق

IMG-20150614-WA0014


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 خرداد 1394 - 11:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده از نزدیک با این پدر بزرگوار آشنا هستم و مطمئنم که آنچه بر زبان می آورد از سر صدق و صفا است و غل و غشی در زندگی ندارد

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 خرداد 1394 - 7:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
مسئولین محترم، فرماندار، بخشدار و رییس اداره راه و شهرسازی لطفا نسبت به درخواست این برادر بزرگوار شهید میرجعفری اقدام فرمایید. آسفالت دو کیلومتر جاده خاکی این مسجد خیر دنیا و آخرت برای شما خواهد داشت.

You cannot copy content of this page