برخی دوست دارند در آستانه انتخابات بین بافق و بهاباد اختلاف بیاندازند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 26 خرداد 1394

DO3P2350

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق در جلسه پرسش و پاسخ در جواب به این سؤال که آیا درست است که در مورد جلسه شورای تامین با فرماندار سخنگوی شورا شانتاژ خبری کرده و رئیس شورای شهر بافق از اعضای شورا خواسته در جلسه حضور داشته باشند؟ گفت : خیر،اشتباهی از سوی فرمانداری رخ داد که عمدی نبوده و اگر این چنین نشده بود کاری پسندیده تر بود.
محمد عباسی ادامه داد ضرورتی ندارد وارد این مقوله شویم رابطه شورا با تمام مسئولین خوب است گرچه انتقاد و تقدیر و تشکر هم وجود دارد. بهتر است به این گونه مسائل دامن نزنیم شخصا گفتگویی تلفنی با فرماندار داشته و به تفاهم رسیده ایم.
محمد عباسی در خصوص نامه ای که استانداری برای واگذاری چاه گز به شهرستان بهاباد تنظیم کرده است اظهار داشت : نوشتن این نامه نیز یک اشتباه بود و مسئولین نیز به آن اقرار کردند با پیگیری شورا نامه بلا اثر شده و هیچ اتفاقی روی نداده، انتظار می رود که مسئولین با توجه به شواهد، مستندات و مدارک برای مرزهای ارکان و بهاباد تصمیم گیری کرده تا حق به حق دار برسد.
وی افزود: جا دارد از مسئولین بهاباد خصوصا فرماندار و شورای شهر تشکر بعمل آید. سعه صدر به خرج داده و الان به این تفاهم رسیده ایم که پس از بررسی مستندات منطقه مورد نظر حق هر شهرستانی بود به او داده شود. ما با بهاباد کوچکترین مشکلی نداریم .عده ای در صدد هستند تا با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات آتش روشن کنند و آن را شعله ور سازند هر دو شهرستان با هماهنگی باید از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
m این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 خرداد 1394 - 2:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خداقوت شورای خدمتگزار

You cannot copy content of this page