اتفاقات یکسال گذشته در روحیه و نگرش من به شهر هیچ تاثیری منفی نگذاشته است و امیدوارم در آینده عملکرد خوب و مثبتی ارائه شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 28 خرداد 1394

7

عصر امروز: اولین نشست فعالین طیف های مختلف سیاسی شهرستان بافق با حضور معاون سیاسی امنیتی
استاندار یزد،امام جمعه،فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از اعضای احزاب مختلف برگزار شد.
در ابتدای این نشست فرماندار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی برای خودسازی و مروری بر گذشته انسان است.
طلایی مقدم با اشاره به زمان شروع سمت فرمانداری خود در فروردین 93 اظهار داشت: بافق را با توجه به روحیات و اعتقادات مردم خود انتخاب کرده ام. در این مدت با حوادث گوناگونی در سطح شهر مواجه شده اما این حوادث در روحیه و نگرش من به شهر هیچ تاثیری منفی نگذاشته است و امیدوارم در آینده نیز عملکرد خوب و مثبتی ارائه شود.
سید مهدی طلایی مقدم اصل اجرای سند چشم انداز شهرستان را همدلی و هم صدایی مردم و مسئولین بافق دانست و افزود: با همراه بودن یکدیگر بسیاری از مطالبات را می توان به راحتی پیگیری و آن را اجرا کرد. اتفاقات رخ داده در 20 شهریور 93 نهایت منجر به این همدلی شد. این همراهی می تواند در احقاق بحق مردم در طی این چندین سال گذشته موثر باشد.
وی به پیگیری مطالبات بحق مردم اعم از صنایع جوار معدنی، جوار ریلی، گاز، جاده و.. اشاره کرد و گفت: پیشرفت 67 درصدی پلی کلینیک ، شروع فاز 3 گاز، تجهیز کارگاه صنایع جوار معدنی شرکت سنگ آهن از کارهای انجام شده است.
فرماندار بافق ادامه داد: مشکل فولاد ابوبی نیز با ورود شخص استاندار حل می شود .
وی افزود:در سند چشم انداز 1404 صنایع دستی شهرستان، کشاورزی، دامپروری و شیلات نیز مد نظر است. گرچه در شیلات اختلاف نظر بین مسئولین محیط زیست و شیلات هست اما بخش اعظم آن در استان مرتفع خواهد شد. در بسیاری از امورات نمی توان مسئولین استان و کشور را نادیده گرفت.
اختلاف نظر وجود دارد اما باید با همراهی آن را مدیریت کرد و نقدها نیز منصفانه بیان شود تمامی مردم و مسئولین هدف یکسانی دارند و آن چیزی جزء توسعه و پیشرفت بافق نیست. باید از فرصت به دست آمده بهره برد و در چارچوب یک هدف کار را ادامه داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 - 1:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در سیاستی که ما میبینیم یک تز وجود دارد که به زبان عامیانه بهش میگویند دروغ مصلحتی ،یا به زبان داش مشتیها پیچوندن.آقا فرماندار رییس اداره کار و برق ومحیط زیست،جنگلبانی،و فرماندار از قلم انداختی دانشگاهها که بماند میدونم احتمالا به شما ربطی نداردآقا فرماندار شما هم مثل دکتر طالبی صبحت میکنی ،چرا صورت جلسه های استاندار و نامه لغو۲۸٫۵ و نامه چاه گز و غیره تو سایت نمگذارید فردا که کار از کار گذشت میگویید در زمان دولت و دیگه شخص دیگه این اتفاقات افتادهمگر شما پارسال همین موقعهای تو اعتصابات نمی گفتید ۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰میلیارد بودجه آمده،اعتصاب حق شماست ،حق با شماست ،که الان کم کاری خودتون می چسبونید به اعتصابات .فقط تو بافق اعتصاب میشود ،به جای این حرفا بروید دنبال حق مردم نه دنبال منافع جناحتونآقای فرماندار شما با اصل کارگروه مشکل دارید نه نماینده کارگرانچون میدونید این کارگروه مزاحم کارتون می شود و نمیذارن زود به اهدافتون برسید،اصلا استاندار میگوید کارگروه را قبول ندارم شما چی را میخواهید درست کنیدآقا فرماندار نمیخواد هندونه زیر بغلمون بذارید ،شما بروید دنبال عوارض معادن اطراف بافق و معادن سنگ زینتی پیش در بهاباد که دارن غارت می کنند و نمیخواد دایه مهربانتر از مادر بشویدد

You cannot copy content of this page