تکمیل زنجیره فولادبافق با 250 میلیون دلار فاینانس خارجی دنبال می شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 28 خرداد 1394

علیرضا صالح روز چهار شنبه در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی و معدنی بافق در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : هفته آینده معاون هماهنگی عمرانی استاندار یزد و فرماندار بافق با اطلاعات کامل در دفتر بنده راهکارهای سرعت بخشی به طرحهای جوار معدنی و تکمیل زنجیره فولاد را بررسی می کنند.

وی ، هدف از برگزاری این نشست را کمک به تکمیل زنجیره فولاد و توسعه پایدار شهرستان بافق عنوان و بیان کرد: در جلسه هفته آینده تهران، پروژه های دولتی و غیر دولتی این شهرستان نیز مورد بررسی قرار می گیرند و مشکلات احتمالی آنها برطرف خواهد شد.

این مسوول اظهار امیدواری کرد، طرح های معدنی با سرعت بیشتری اجرایی شود تا امسال و سال آینده این طرحها به اتمام برسند و مردم شهرستان بافق از حلاوت بهره برداری آنها شیرین کام شوند.

صالح ، همچنین هدف از سفر خود به شهرستان بافق را بازدید از زیر ساخت های توسعه این شهرستان عنوان کرد و افزود: سرعت عمل در برخی طرح ها رضایت بخش است و در بعضی دیگر هم امیدواریم که آهنگ پر شتاب تری داشته باشند.

دوبانده شدن بزرگ راه یزد- بافق، ساختمان در حال احداث بیمارستان 96 تختخوابی ولیعصر(عج)، معدن سنگ آهن چغارت، کارخانه فولاد بافق و فولاد سازی بخش خصوصی، گندله سازی و کارخانه آگلو مراسیون از جمله طرحهایی شهرستان بافق بود که صالح و هیات همراه از آنها بازدید کردند.

متوسط پیشرفت فیزیکی این طرحها بین 9 تا 80 درصد است و مدیران هر طرح در خصوص مشخصات و مزایای آنها به طور جداگانه گزارش هایی به این مسوول کشوری ارائه کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 - 6:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای فرماندار وعسکری خدا قوت با امدن اقایان از مرکز ودیدن مشکلات انشاالله بافق روح توسعه در ان دمیده شود

You cannot copy content of this page