5800 بازرسی از واحدهای صنفی بافق انجام شد

دسته: اقتصادی
۳ دیدگاه
شنبه - 30 خرداد 1394

 رئیس صنعت، معدن و تجارت بافق با اشاره به انجام 5800 مورد بازرسی از واحدها صنفی شهرستان، گفت: بر اساس این بازرسی ها 241 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد

ولی الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا»، اظهارکرد: 5 هزار و 800 مورد بازرسی در یک سال گذشته از وحدهای صنفی شهرستان انجام شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بافق افزود: بر اساس این بازرسی ها تعداد 241 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال گردیده است.

وی درباره بیشترین تخلف ها، گفت: میوه فروشی ها، لبنیاتی ها و مصالح ساختمانی ها بیشترین پرونده تخلف را به خود اختصاص داده اند.

رنجبر با بیان این مطلب که بازرسی ها بر اساس روند عادی اولویت محور و نیز شکایت شهروندان انجام شده، بیان کرد: بیش از 70 درصد بازرسی ها اولویت محور بوده که بر اساس برنامه سازمان و اداره بطور معمول انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که کمتر از 30 درصد بازرسی ها نیز بر اساس شکایت های مردمی انجام شده، گفت: مشارکت بیشتر شهروندان در ارایه گزارش تخلف ها نقش بسیار مهمی در کنترل بهتر بازار ایفا می کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بافق گفت: شهروندان گرامی برای ارائه هر نوع پیشنهاد، انتقاد و گزارش تخلف، عدم رعایت مقررات صنفی و کالا  با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 خرداد 1394 - 7:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقاي رنجبر نفرماييد تعداد 5800 بازرسي در سال گذشته انجام شد.
لطفا شفاف بفرماييدتعداد 5800 بازرسي توسط آقاي صادقيان(رييس غيربومي آن اداره) انجام شده است.
و مهمتر اينكه، بازرسيها در اين گرماي سوزان بافق فقط با يك پيكان قراضه انجام شده است. وكسي حاضر نشد يك ماشين براي بازرسي در اختيار ايشان بگذارد… حتي فرمانداري.

عاقل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 خرداد 1394 - 2:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اخه ادم عاقل ( کامنت 1) اقای رنجبر تازه اومدن و گزارش سال قبل رودادن این که خیلی واضحه

عاشق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 خرداد 1394 - 2:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یه ماشین خوب ازیکی ازمغازه دارهامی گرفتید

You cannot copy content of this page