برای فعالیت شبانه روزی داروخانه بیمارستان بافق اقدام کنید

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
سه‌شنبه - 2 تیر 1394

افتتاح داروخانه بیمارستان حضرت ولی عصر عجل الله بافق پس از سالها انتظار و درخواست مردم شهرستان گام بلندی از طرف مسولین بهداشت و درمان و این بیمارستان در راستای رفاه حال هرچه بیشتر مردم و بیماران این شهر بوده و هست که این اقدام علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های بیماران به سرعت بخشیدن به روند درمان نیز کمک شایانی نموده است.
ضمن تشکر از مسولان درمانی شهرستان بافق خواهشمند است بااندیشیدن تدابیری مناسب برای فعالیت شبانه روزی این داروخانه اقدام نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 3 تیر 1394 - 10:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
خیلی کار ارزنده و عام المنفعه ای انجام شد دست یکایک شما درد نکنه.
فقط یک ایراد اصلی به دکتر خباز عزیز ؛من جانباز هشت سال دفاع مقدس هستم یکبار به داروخانه شما مراجعه نمودم متصدی وقت داروخانه به من گفت با نوع بیمه شما قرارداد نداریم
آخه برادر گرامی مگه ما ایثار گران اون موقع که قصد عزیمت به جبهه های نبرد رو داشتیم پیش خودمون همچین فکری داشتیم که مثلا به ما مربوط نیست یا این منطقه محدوده ما نیست یا فلان و بمان
حالا منتظر جواب شما هستم ببینم شما با بیمه ایثارگران و خانواده های معظم شهدا قرار داد دارید یا مارو چزو شهروندان به حساب نمی آورید؟؟؟
جواب شما نشانه ادب شماست.
یا حق

    متصدی داروخانه دکتر خباز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 5 تیر 1394 - 12:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    با سلام
    داروخا نه ی دکتر خباز از اول تاسیس با بیمه تامین اجتماعی،بیمه سلامت همگانی(خدمات در مانی،روستایی) و سنگ آهن و همچنین بیمه های خانواده ی معزز شهدا و جانباز و بیمه ی فرهنگیان عزیز قرار داد داشته است و اینکه از جانب متصدی داروخانه جواب منفی منوط بر نداشتن قرارداد گرفته باشید شایعه می باشد و روزانه تعداد زیادی از خانواده ی شهدا و فرهنگیان به داروخانه مراجعه کردند و داروهایی ک در تعهد بیمه ی آنها بوده طبق قانون بیمه ایران به آنها ارایه شده…
    متاسفانه بعضی از مراجعه کنندگان محترم از داروخانه در خواست کارهای خلاف مقررات قانون بیمه را خواستار می باشند که ما را شرمنده خود میکنند.
    به خانواده ی شهدا و جانباز عرض میشود که متاسفانه بیمه ی ایران فقط چند قلم از داروهای خارجی را که طی لیستی به داروخانه ها ارایه داده است و باید به تاییدیه بنیاد شهید برسد، دیگر داروی خارجی پرداخت نمیکند.
    احتمالا داروی شما دوست عزیز در تعهد بیمه نبوده است.
    اینشاالله در اینده نزدیک بخشنامه ی بیمه ی ایران در داروخانه نصب خواهد شد تا مراجعه کنندگان محترم در تعهد نبودن دارویی را به حساب ما نگزارند.
    با تشکر

      بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 6 تیر 1394 - 11:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

      عجب.
      عذر بدتراز گناه میاورید؟؟؟
      درقیامت چطور میخواهی جواب بدید جناب متصدی؟؟
      خودم مراجعه نمودم و گفتند مابا بنیاد شهید قرارداد نداریم.ومن مجبور شدم بروم داروخانه مرکز شهر
      بجای این حرفها سعی کنید جوابی به مردم بدهید تا در موقع سئوال و جواب دچار هراس نشوید

مبارکه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 3 تیر 1394 - 2:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بابت این کار خوب وخدا پسندانه عزیزان بهداشت ودرمان واقای دکتر خباز تشکر وقدردانی می کنیم خدا خیرتان بده

You cannot copy content of this page