بافق نیازمند کد دوم اورژانس

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 8 تیر 1394

صبح امروز قبل از حادثه برق گرفتگی طی تماسی به مرکز فوریت های پزشکی 115 اعلام شد فردی فشار خون او افزایش یافته و نیاز به کمک دارد. کد امدادی 115 در همان لحظه وارد ماموریت شد و در حین معاینه بیمار در منزل از سوی مرکز فوریت ها اعلام می شود که حادثه برق گرفتگی رخ داده است . کد امدادی بلافاصله به منظور حضور در صحنه برق گرفتگی ماموریت خود را به پایان رسانده و بیمار توسط فرزند خود به بیمارستان ولیعصر (عج) انتقال می یابد و این رویداد باعث نارضایتی خانواده بیمار می شود.
طی گفتگویی تلفنی از خبرنگار بافق فردا درخواست شد تا این موضوع مورد بررسی بیشتر قرار گیرد. به همین منظور از سوی خبرنگار ما تماسی تلفنی به سعید ملک زاده رییس اورژانس 115 واصل شد و وی به سوالات مطرح شد پاسخ داد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا کد امدادی 115 بیمار اول را به بیمارستان انتقال نداده اند گفت: طی بررسی مشخص شد بیمار اول دچار ضعف و بی حالی شده، توصیه های لازم به خانواده بیمار می شود و توسط خانواده وی به بیمارستان انتقال مییابد.
ملکزاده همچنین در خصوص اینکه چرا شهرستان بافق فقط یک کد امدادی دارد اظهار داشت: در حال حاضر به ازای هر 50 هزار جمعیت یک کد اورژانس داده می شود در حالی که بافق نیاز به واگذاری کد دوم دارد و می طلبد که مسئولین در این باره چاره ای بیندیشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ماشالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 تیر 1394 - 9:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
حادثه خبر نمیکند
مردم ولایت مدار شهرستان بافق لایق بهترین خدمات رفاهی و پزشکی هستند چون بافق یکی از ذخایر مهم سنگ آهن کشور و تامین کننده خوراک کارخانجات معدنی کشور عزیزمان میباشد.دوم بافق در شاهراه ریلی کشور قرار دارد و خود امتیاز ویژه ای محسوب میگردد و در این میان بافق میماند و عدم توسعه چشمگیر .مردم بافق سالهای سال است که چشم انتظار تکمیل باند دوم خیابان وحشی بافقی مانده اند اما مثل اینکه بخت با مردم یار نیست.تکمیل بزرگراه بافق یزد .طرح عظیم نخیلات فقط روی کاغذمیباشد و غیره . میطلبد مسئولان شهر پیگیری وافر خود نسبت به اضافه نمودن کد دوم امداد 115 اقدام نمایند.
اجر کارنیک درنزد خداوند متعال بی پاداش نمی ماند
یاعلی

You cannot copy content of this page