امام جمعه بافق : روز قدس و نامگذاري سال 94 از ابتكارات امام(ره) و مقام معظم رهبري است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 تیر 1394

به گزارش روابط عموي فرمانداري بافق ، صبح امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعي از مسئولان اجرايي شهرستان بافق نشست برنامه ريزي راهپيمايي روز جهاني قدس برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين نشست از نامگذاري روز قدس و سال همدلي و همزباني به عنوان دو برنامه ابتكاري و دقيق توسط امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري ياد كرد و گفت : نتيجه اي كه ميتوان از اين نامگذاري ها گرفت اشرافيت و آگاهي كامل امام و رهبر معظم انقلاب از ساير جريانات مي باشد.

فرماندار بافق در ادامه روز قدس را يكي ازمهم ترين يادگارهاي حضرت امام خميني (ره) براي ملت ايران خواند و خاطر نشان كرد : روز قدس يكي از مهم ترين و اصلي ترين محورهاي وحدت در سراسر دنيا است.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر اينكه هيچ گروه ، حزب و يا قشر بخصوصي با روز جهاني قدس مشكل و نقدي ندارند گفت: هر ايراني با هرانديشه سياسي ، حتي هر انساني با هر دين و مذهبي وظيفه دارد در راهپيمايي روز جهاني قدس با محوريت وحدت و هم صدايي پرشور و پرنگ تر از سالهاي گذشته شركت كند.

وي با اشاره به برگزاري مذاكرات هسته اي و سخنان مقام معظم رهبري با مسئولان نظام گفت : محور رسيدن به توسعه در كشورهم صدايي و وحدت است و تمام مسئولان نظام و ملت ايران مذاكراتي را خواستار هستند كه توام با اقتدار ، عزت و سربلندي ايران اسلامي باشد.

طلايي مقدم در ادامه به تحولات ممنطقه اشاره كرد و خاطر نشان كرد : امروز داعش خطري براي كشور ما ندارد ، امروزه تفرقه و اختلاف آفت كشور است ؛ همه وظيفه داريم از رهبري اطاعت كنيم.

در پايان پس از ارائه نظرات و پيشنهادات حاضرين در خصوص برگزاري هرچه باشكوه تر راهپيمايي روز جهاني قدس مقرر شد راهپيمايي ساعت 11:30 روز جمعه 19 تير ماه از مقابل بسيج به سمت ميعاد گاه نماز جمعه انجام شود.

 

IMG_0888 IMG_0893 IMG_0897 IMG_0902


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page