خوشبختانه جرائم خشن در بافق بسیار کم است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 تیر 1394

به مناسبت هفته قوه قضاییه خبرنگار« بافق فردا» در طی گفتگویی با رئیس دادگستری شهرستان بافق سؤالاتی را مطرح کرد که به اطلاع خوانندگان عزیز می رسد.
رسول دمیری پیرامون تأسیس دادگاه شعبه بافق چنین گفت: از سال 1354 به عنوان دادگاه صلح مستقل در شهرستان بافق ایجاد شد و در حال حاضر با تعداد 30 پرسنل، 23 کارمند و 7 قاضی که 4 نفر در دادسرا و 3 نفر در دادگاه مشغول انجام وظیفه می باشند.
رییس دادگستری بافق در پاسخ به این سوال که بیشترین پرونده ها به چه منظوری تشکیل می شود اظهار داشت: پرونده مطالبه وجه، دعاوی خانوادگی مانند مهریه، نفقه و طلاق، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، اختلافات ملکی، اختلافات ناشی از قرارداد در شعبه حقوقی بررسی شده و تصادفات، توهین، ایراد صدمات بدنی، مواد مخدر و ماهواره در شعبه جزایی کیفری در صورت احراز مجرمیت در دادگاه رسیدگی می گردد.
وی در خصوص وضعیت بافق از نظر جرایم سنگین گفت: خوشبختانه جرائم خشن در بافق بسیار کم است به طوری که بعضاً قتل عمد در طول هفت سال دو فقره بوده که مربوط به سال 87 و 92 است. یک مورد آن نیز غیر بومی و افاغنه بود. آدم ربایی کم و ناچیز می باشد. جرایم خشن و منکراتی نداشته و صدمات بدنی منجر به قصاص در طول 7 سال وجود نداشته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page