خط 7 ایستگاه راه آهن چغارت به بهره برداری رسید

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 13 تیر 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ خط 7 ایستگاه راه آهن چغارت با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت، افتتاح شد.
بنا برگفته مهندس نوابی، معاون تولید و مدیر این طرح، این خط از زمان تاسیس شرکت، مورد بهره برداری قرار می گرفته که در سال 73 پس از گذشت چهل سال، طبق نظر کارشناسان راه آهن سراسری کشور، نیاز به تعمیرات اساسی و تعویض خط داشته است.
از سال 73 تاکنون نیزاین خط، با انجام تعمیرات جزیی وحذف هزینه های بالا، مورد استفاده قرارمیگرفته است.
نوابی اظهار داشت: در سال 94 توانستیم طی مدت دو ماه و صرف هزینه ای بالغ بر 1/5میلیارد تومان، این خط را به طور کامل جمع آوری و طبق استانداردهای روز دنیا، کار زیر سازی و ریل گذاری را انجام دهیم که هم اکنون شاهد بهره برداری آن هستیم.
وی ادامه داد: از آنجائی که کلیه مراحل جمع آوری، زیر سازی و ریل گذاری بصورت امانی و توسط نیروهای بخش ریل گذاری شاغل در شرکت انجام گرفته هزینه های این طرح، به میزان بسیار قابل ملاحظه و چشمگیری کاهش یافت.
نوابی در پایان گفت: حمل و نقل ریلی، یکی از ایمن ترین سیستم های حمل و نقل در جهان است که امید می رود با بهره برداری از این خط، قسمت عمده ی محصولات توسط راه آهن ارسال شود.
این مسئول درپایان از زحمات بیدریغ مسئولان مرتبط با این طرح بویژه کارکنان ساعی و خدوم قسمت ریل گذاری تشکر وقدردانی نمود.

راه-اندازی-خط-7-300x200

mtb-2-300x200


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 تیر 1394 - 1:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای
عسکری وقتی پای بردن معادن و سرمایه بافق ذر میان است امثال شما سه سوته راه آهن می سازید وجاده می کشین ولی دریغ از….؟؟؟؟ای کاش برای احداث کارخانه و راه بافق هم چنین کوشا و زرنگ بودید نه برای صاف کردن ته گودال چغارت و فراهم کردن سود بیشتر برای صندوقی که چپاولگر پول بافق است!!! افسوس…..

You cannot copy content of this page