كلنگ احداث ساختمان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان بافق به زمين زده شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 تیر 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز و در آييني با حضور رييس كل دادگستري استان يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان اين شهرستان كلنگ احداث دادسراي عمومي و انقلاب بافق به زمين زده شد.

رييس كل دادگستري استان يزد در اين آيين با اشاره به اهميت تجهيز و فراهم نمودن امكانات مناسب براي قضات و مسئولان قضايي اظهار داشت:بايد با فراهم كردن امكانات لازم و در اختيار مسئولان قضايي قراردادن اين امكانات دغدغه فكري اين مسئولان را كه در برقراري عدالت در جامعه فعاليت مي كنند در جهت صدور هرچه بهتر احكام در جامعه را كاهش داد.

محمدرضا حبيبي درادامه گفت: ساختمان فعلی دادگستري بافق با توجه به فرسودگي، در خور شأن و جايگاه قاضی و مراجعان به اين نهاد نیست كه ما امیدواریم با ساخت و تجهیز ساختمان جديد، مردم بافق بتوانند تا پايان نيمه اول سال 95 از ساختمان جدید دادسراي عمومي و انقلاب اين شهرستان بهره مند شوند.

امام جمعه بافق نيز در اين مراسم با تسليت سالروز شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) توجه ويژه مسئولان قوه قضائيه به اين شهرستان را در راستاي فراهم كردن امكانات لازم در زمينه اجراي عدالت و پيشگيري از وقوع جرم را خواستار شد و اظهارداشت: با توجه به موقعيت جغرافيايي و قرارگيري شهرستان بافق در محل ترانزيت مواد مخدر و وقوع جرائم مختلف دراين زمينه ميطليد كه امكانات لازم در زمينه پيشگيري از جرم و برخورد با متخلفان فراهم شود.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني فراهم كردن امكانات رفاهي لازم براي مسئولان امر قضاء در اين شهرستان را از ضروريات اين نهاد عنوان كرد و افزود: بايد با يك نگاه ويژه اي به شهرستان بافق نسبت به فراهم كردن بستر مناسب براي فعاليت قضات در اجرا عدالت و اقامه عدل در شهرستان اقدام لازم صورت گيرد.

فرماندار بافق نيز در اين آيين با عرض خير مقدم و گرامي داشت ايام ليالي قدر به بيان اقدامات انجام گرفته در زمينه تملك زمين اين ساختمان پرداخت و گفت: شهرستان بافق با دارا بودن پتانسيل و ظرفيت هاي بالاي خود تاكنون به پيشرفت و جايگاه مناسبي دست نيافته است.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر اينكه شهرستان بافق از موقعيت خاص و حساسي برخوردار است توجه ويژه مسئولان قوه قضائيه در پيشگيري از وقوع جرائم و فراهم ساختن زيرساخت هاي لازم در تامين امنيت مردم  اين شهرستان را خواستار شد.

گفتني است ساختمان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان بافق در زميني به مساحت 3100 مترمربع و با اعتباري بالغ بر 41 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي قوه قضائيه احداث و در نيمه اول سال 95 به بهربرداري خواهد رسيد.

IMG_0986 IMG_1009 IMG_0992 IMG_1003 IMG_1020 IMG_1040


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page