روزانه یک تن مرغ تنظیم بازار توزیع می شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 31 تیر 1391

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق عنوان کرد: در راستای طرح تنظیم بازار، تامین کالای ضروری مردم و ایجاد یک بستر مناسب برای تامین کالا و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی رمضان را همزمان با سراسر کشور از نیمه تیرماه تا ۲۵ مرداد ماه نود خواهیم داشت.
قاسم توکلی ادامه داد: تبلیغات مربوط به این طرح انجام شده و نشست هایی نیز با فرمانداری بافق، مجامع امورصنفی و اتحادیه های صنفی شهرستان داشتیم و همچنین هماهنگی هایی نیز با تعزیرات حکومتی و نیز گشت های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان را دربرنامه داریم.
وی در بحث توزیع کالای ماه مبارک رمضان گفت: اولویت کالایی ما موادپروتئینی از جمله؛ گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و لبنیات و برخی اقلام ضروری است.
وی اضافه کرد: سال گذشته در طرح پایلوت و بطور نمونه از طریق تعدادی از مغازه ها نسبت به توزیع مواد غذایی اقدام کردیم و امسال نیز ۱۸ مغازه برای این منظور انتخاب و قرارشد از طریق این مغازه ها کالاهایی که مورد نیاز مردم که از سوی اداره کل ارسال می گردد توزیع شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق خاطرنشان کرد: اکنون نیز توزیع روزانه یک تن مرغ طرح تنظیم بازار راداریم
توکلی افزود: توزیع برنج تایلندی با قیمت هرگونی به طور متوسط ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان نیز از دیگر کالاهایی است که بزودی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی یادآورشد: در صورت نیاز و بر حسب شرایط بازار سایر اقلامی که از سوی اداره کل ارسال گردد نیزدر فواصل زمانی مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی با اشاره به نوسانات بازار بیان کرد: برخی افزایش یا کاهش قیمت ها ناشی از افزایش قیمت اقلام از سوی برخی تولیدی ها را در برخی موارد شاهد هستیم اما از نظر تخلف مغازه ها و فروشنده ها مشکل جدی وجود ندارد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق در انتها بیان کرد: شماره تلفن های ۱۲۴ و ۴۲۳۶۰۵۲این اداره آماده پاسخگویی و بررسی مسایل و مشکلات احتمالی شهروندان در زمینه نحوه فروش کالا، قیمت اجناس و سایر موارد مشابه است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
مصطفی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 مرداد 1391 - 10:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
رییس اداره صنعت وتجارت بافق نگفت که شهر های دیگر استان چقدر سهمیه مرغ دارند شنیده شده سهمیه شهرهای دیگر استان بشتر است

You cannot copy content of this page