دهمين يادمان شهداي گمنام دهستان سبزدشت بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 24 تیر 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ عصر روز گذشته (24 تيرماه )دهمين يادمان شهداي دهستان سبزدشت بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان شهرستان در محل تپه نورالشهداي روستاي دولت آباد برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به رشادت ها و ايثارگري شهدا در دفاع مقدس اظهارداشت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا ضامن حفظ آرمان هاي نظام و انقلاب در جامعه مي باشد.

حجت الا سلام سيد جواد سليماني در ادامه لازمه حل مشكلات جامعه را وفاق و همدلي در بين مردم و مسئولان عنوان كرد و اظهارداشت: نامگذاري امسال به عنوان دولت و ملت ،همدلي و همزباني يك ابتكار هوشمندانه از سوي مقام معظم رهبري مي باشد كه وجود رويداد هاي مهمي چون انتخابات و مذاكرات هسته اي در اين سال يكي از دلايل نامگذاري امسال به اين عنوان مي باشد.

فرماندار بافق نيز در ادامه اين مراسم گفت: جوانان غيور كشور ما هشت سال مردانه در مقابل زياده خواهي قدرتهاي جهاني ايستادگي كردند و با تمام وجود وسرمايه خود از عزت و شرف اين مملكت با اهداي جان خود دفاع نمودند.

سيد مهدي طلايي مقدم توافق هسته اي را ناشي از وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان دانست و افزود: امروزه فرزندان اين كشور توانستند همانند سالهاي دفاع مقدس در عرصه ديپلماسي و مذاكرات هسته اي با قاطعيت در برابر زياده خواهي قدرت هاي جهاني عزت مندانه ايستادگي كنند.

وي وجود حمايت و پشتيباني هاي مقام معظم رهبري و مسئولان نظام در موفقيت تيم مذاكره كننده هسته اي را غير قابل انكار عنوان كرد و گفت: موفقيت ما در عرصه ديپلماسي كشور ناشي از جو همدلي و وحدت بين مسئولان و مردم بود.

گفتني است گلباران قبور مطهر شهداي گمنام ، اجراي سرود و برپايي سفره  ضيافت افطار از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

IMG_1474 IMG_1476 IMG_1488 IMG_1501 IMG_1467


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page