عملکرد بهزیستی بافق در هفته بهزیستی (20تا26تیرماه)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 تیر 1394

باسمه تعالي

هفته بهزيستي نمادي زيبا براي همدلي و همزباني مسئولين و مردم با گروه هاي هدف بهزيستي(توانخواهان-مددجويان-معلولان-كودكان-افراد در معرض آسيب هاي فردي و اجتماعي و آسيب ديده)
عملکرد بهزیستی بافق در هفته بهزیستی (20تا26تیرماه)چه بوده است؟
در اولين روز از اين هفته فرماندار شهرستان بافق از مركز اورژانس اجتماعي اين شهرستان بازديد نمود و از نزديك در جريان مراحل اتمام و افتتاح قرار گرفت.
دومين روز يعني شاهد شروع توزيع سبد غذايي بين معلولين و مددجويان در اولويت از سوي موسسه هاي جامعه معلولين و نيلوفر بوديم.

DSC08013

سومین روز معاون اجتماعي سازمان بهزيستي كشور (دكترفريد)ميهمان شهرستان بافق گرديد و به همراهي مسئولين شهرستان و كارشناسان بهزيستي مركز اورژانس اجتماعي را افتتاح نمود. اين مركز با زيربناي 550متر مربع با هزينه كرد 4ميليلرد و 370ميليون ريال جنب مرکز توانبخشی امام حسن مجتبي(سلام الله عليه)واقع در خيابان وليعصر(عجل الله تعالي فرجه)احداث گرديده است.

DSC08016

صبح چهارمین روز مسئولين شهرستان از جمله عضو شوراي شهر و كارشناسان توانبخشي و مشاركت هاي بهزيستي شهرستان از نزديك وضعيت مددجويان و توانخواهان را مورد بررسي قرار دادند که بحمدالله مشكلات در اولويت اين عزيزان حل و فصل گرديد .

DSC08026

عصر روز پنجم از این هفته شهر بازي آهن بافق (كه به شركت فراگير موسسه جامعه معلولين واگذار شده) به صورت رسمي بازگشايي شد و عموم مردم مي توانند عصرهاي سه روز آخر هر هفته از اين مكان تفريحي بهرمند شوند.
.لازم به ذكر است سهامداران اين شركت فراگير معلولان و توانخواهان مي باشند.

DSC08021

.
با كمال تشكر از تلاش هاي تمامي مردم و مسئولين امر تداوم و توفيقات روازفزون از درگاه خداوند متعال در جهت خدمت رساني بيشتر را مسئلت داريم.

روابط عمومي بهزيستي بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page