دروکنندگان طوفان

دسته: مقالات
۷ دیدگاه
چهارشنبه - 31 تیر 1394

999-300x215

انتخابات کارگران برای بار دوم با شکست مواجه شد و کارگران حاضر نشدند در انتخابات شرکت کنند تا نمایندگانی برای خود برگزیننددر حالی که ایجاد تشکل صنفی حق مسلم آن هاست و آن ها می توانند با ایجاد یک تشکل قوی و منسجم خواسته های خود را پیگیری کنند و راه را برای رسیدن به اهداف خود هموار سازند.
چرا کارگران شرکت سنگ آهن نمی خواهند برای خود نمایندگانی داشته باشند؟سوالی بسیار آسان که دارای جواب های فراوان است وهر کس می تواند جوابی برای آن بیابد که بی شک در ست می باشد و قسمتی از واقعیت را بیان می کند.
یک دلیلی که می توان برای آن عنوان کرد این است که کارگران بیدار شده اند و می دانند که این انتخابات فرمایشی فقط برای حذف نماینده کارگران است که هرچند از مجاری قانونی انتخاب نشده است ولی در این مدت به عنوان نماینده کارگران شناخته می شده است و مسئولان استان و شهرستان با قرار دادن امضای خود در ذیل صورتجلسه های متعدد خواسته یا نا خواسته اورا به عنوان نماینده کارگران پذیرفته اند .
پذیرفتن وی به عنوان نماینده کارگران چه درست یا غلط کاری بوده که توسط مسئولان صورت پذیرفته است هرچند که استاندار معتقد است انتخاب وی یک انتخاب تاکتیکی و موقت بوده و فقط راهکاری برای حل اعتصاب محسوب می شده و بعد از خاتمه اعتصابات وی یک نماینده غیر قانونی است.
کارگران امروز به مسئولان بی اعتماد شده اند و دیگر برای حرف ها و وعده های آن ها تره هم خرد نمی کنند و می خواهند فردی به عنوان نماینده آن ها انتخاب شود که با قدرت ,رودرروی مسئولان بایستد و زیاده خواهی های آن ها را پاسخ دهد.
این که مسئولان را مبرا از هرگونه خطا و اشتباه بدانیم توهمی بیش نیست چون امروز کمتر کسی می تواند باور
کند که مسئولان فقط هدف خدمت رسانی داشته باشند و فقط برای رضایت خدا و مردم کار کنند چون روزی نیست که درجراید و رسانه ها ی رسمی برطبل رسوایی آن ها زده نشود مانند عده ای از مسئولان دولت پاک که امروزه به عنوان اختلاس گران میلیاردی در دادگاه ها محاکمه می شوند هر چند که باید پذیرفت عده ای از آن ها دلسوز هستند و مجدانه برای آبادانی و سعادت جامعه کار می کنند.
بپذیریم که پروسه بی اعتمادی و وعده های دروغین مختص به این دولت یا دولت سابق نیست بلکه وعده های دروغین در ذات قدرت وجوددارد و قدرتمندان همواره از این حربه استفاده کردند و استفاده می کنند غافل از این که در صورت افراط در این وعده ها و دروغگویی های بیش از حد, تبعات و خطرات آن در ابتدا گریبان خودشان را خواهد گرفت.
پس بپذیریم که این عدم انتخاب نماینده توسط کارگران باید زنگ هشداری باشد برای آن هایی که بادهای وعده های دروغین را می کارند و امروز باید طوفان بی اعتمادی را درو کنند .
دکترحسین ارجمند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
................... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 31 تیر 1394 - 10:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای صباغیان در انتخابات مجلس از سوی مراکز قدرت تایید صلاحیت شد و مردم به او رای دادند .
آیا مراکز قدرت با مراکز قدرت فرق دارد ؟؟؟
مطمئنا خیر

بافقیزاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 2:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بی اعتمادی.دروغ.وعده های توخالی و…دلایلیست که کارگران حاضر نشدند در انتخاب نماینده سهیم باشند.

شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 7:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کارگرها زودی چیزی را درک می کنند اما مسوولان نمی دانم.

روح اله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 7:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باز هم در اثنای کلامتان هجوم به دولت قبل شاید کار درستی نباشد. آقای دکتر اصلاح طلب!!!!!

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 8:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دكتر جون مرحبا. معلومه كه شير پاك خورده اي.
اي كاش فرماندار هم از فرمايشات حضرتعالي درس عبرت گرفته و به جاي گفتن افهم افهم در بيانات خود، اول معني اين كلمه را از فرهنگ معين پيدا مي كرد و يا از افرادي كه واقعا مفهوم آن را مي دانند، اطلاعات جزئي مي گرفت و در آخر، از عاقبت آن با خبر مي بودو بعد اين همه ……. مي گفت.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 11:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

میدانید برای چه شکست خورد و کارگران پای صندوقهای رای نمیایند بدلیل اینکه دیگر اعتمادی به این نماینده ها ندارند، نمایندگانی که بجای اینکه فکر منافع کارگران و شهر باشند ، شهر را به آشوب کشاندند تا یک نفر که …. بیارند سر کار که بتوانند از ضعف و سوئ مدیریتش در جهت منافع خود که پول و پست بود برسند که رسیدند و معدن را فروختند به اصفانیها مفت و مجانی؟؟؟؟؟!! حالا برای چه دوباره باید نماینده انتخاب کنند ؟؟؟!!

دکتر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 مرداد 1394 - 8:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دکتر روزی شما هم در همان دولت قبل برای نماینده کارگرانی سینه می زدید که الان به آلاف والوفی رسیده اند.کمی بصیرت داشته باشید و به قلمتان خیانت نکنید

You cannot copy content of this page