سلام بر تو ای خبرنگار

دسته: عمومی , مقالات
۴ دیدگاه
یکشنبه - 18 مرداد 1394

سلام بر تو ای نگارنده،ای نگرنده و ای نگارش گر.
سلام بر تو ای خبرهِ شاهد و ای شهیدِ مشهود.
سلام برتو و بر قلمت.
سلام بر تو ای رسول حق و حقیقت و ای بیان کننده آلام کشنده واقعیت در دوردستهای گم تا نزدیکهای آشکار.
سلام بر تو ای آنکه به اقتضای رسالتت، دار بر سر دست داری تا صاحبان زر و زور و تزویر بدانند حاضری بر بلندای قامت راستین قلمت قد برافرازی اما حقیقت را ذبح مصلحت نکنی.
سلام بر تو.
آری سلام بر تو که تلخی سکوت هنگام شنیدن دروغ از آنها که باید منادیان راستی باشند، درد نهفته و حرف مگویی است که باید به همراه خونابه جگرت از دستِ خود به خواب زنندگان تاریخ دفن کنی.
سلام بر تو ای نگارش گری که اگر خواسته باشی واقعیت را آنگونه که هست بنمایانی حربه تهدید و تطمیع اولین اقدام برای نهادن مهر سکوت بر دهانت می شود و اگر اصرار ورزی حذفت اولین و آخرین اقدام سیاست زدگان مخالف دانایی و آگاهی خواهد بود.
سلام بر تو ای آگاهِ آگاهی بخشِ مستور در پس واژه ها.
سلام بر تو ای آنکه برای پاسداشت رسالت خطیرت خطرها می کنی بی هرگونه هراس.
سلام بر تو ای آنکه برای زدودن جهل طوفانی از واژه ها را مسخر می کنی تا با صلابت راستینش هیبت پوشالی آنها که ندانستن مردم را دستمایه چپاولها و منیت ها می کنند بر هم بزنی و اینگونه هست که گاه مهجور می شوی و گاه مجبور.
سلام بر تو که علم آگاهی بخشی بر دوش گرفته ای تا با سلاح ایمان و اعتقاد به اصلاح، امید را در دل حق خواهان و حق جویان به ارمغان اوری.
سلام برتو ای منادی.
سلا بر تو ای رسول.
سلام برتو ای نگار.
و سلام برتو ای خبرنگار.
محمد علی قاسم زاده


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
ی.ز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 مرداد 1394 - 1:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خوب بود. خداقوت

جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 مرداد 1394 - 8:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خودت هم میگی خبر را مینگارند کار دیگه ای از دستشون بر نمی اید

یک چیز بگم و برم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 مرداد 1394 - 1:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یاد اوایل انقلاب افتادم که دوربین ها زندگی تمام مسئولین پوشش می دادند ،مثل زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی،شهید رجایی ورهبر انقلاب امام خامنه ای ،ودیگر مسئولین .ولی الان نمی دانیم دوربینها ،دوربینهای قدیم نیستند یا مسئولین ،مسئولین قدیم نیستند.شاید اگر خبرنگار اجازه داشت به جای استفاده از حروف برای معرفی اشخاص از اسمشون استفاده میکردند بعضی مسئولین حق پایمال کردن حق مردم را نداشتند ،شاید اگر قانونی تصویب می شد برای مسئولین در هر رده ای کشوری ،استانی ،شهری ،روستایی که موظف هستند وقت خاصی تعیین کنند برای خبرنگاران که به تمام سوالات آنها بدون ملاحضات و طفره رفتن پاسخ دهند شاید وضع جامعه بهتر شود چون این کنفراس خبری های سوری و از پیش تعیین شده دردی را دوا نمی کند
الان به قدری بعضی از مسئولین متخلف پر رو شده اند که به خبرنگار می گویند شما حق پرسیدن سوال را نداری ،یا می گویند ،وظیفه من جواب دادن به سوالات شما نیست یا بعضا در بعضی جاها از تهدید استفاده می کنند
وقتی بعضی از مسئولین متخلف در حاشیه امنیت باشند ،و خبرنگار مصونیت جانی و حقوقی نداشته باشد قطعا خبرنگار نمی تواند رسالت خود را به نحو احسن در جهت روشنگری انجام دهد و باعث خوشحالی افراد متخلف می شود
آقای قاسمزاده من این روز را به شما و دوستانتان که بدون هیچ چشم این وظیفه مقدس را انجام می دهید تبریک عرض می کنم
امید انکه تلاش شما و دوستانتان روشنگر روشنی در بافق فردا باشد
موفق و موید باشید

میرسلیمانی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 مرداد 1394 - 9:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

روز پر افتخار خبرنگار را صمیمانه به تمامی دوستان و سروران عزیز بویژه جناب آقای قاسم زاده بزرگوار و عبدالهی و ناظری و سرکار خانم رنجبر و بیگی و سایرینی که نمی شناسم تبریک وتهنیت عرض می نمایم. بی شک حضور و تاثیر رسانه های پرکار وزنده ای چونان بافق فردا و سردبیر فرهیخته آن بیشترین نقش را در توسعه و پیشرفت را در اهتمام مسئولین و جلوگیری از کم کاری و اهمال نا خواسته آنان در دارالشجاعه بافق داشته و دارد.

You cannot copy content of this page