اهم فعالیت های هیات ورزش همگانی بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 23 مرداد 1394

دبیر هیات ورزشی های همگانی بافق :

اهم فعالیت های هیات ورزش همگانی

دبیر هیات ورزش های همگانی در گفت: راستای توسعه ورزش همگانی شهرستان بافق و به منظور افزایش میزان سلامت خانواده ها،  چند سالی است هیات ورزشهای همگانی برنامه های متنوع و متعددی را برای همشهریان عزیز تدارک و اجرا نموده است.

وی در گفتگو با خبرنگار بافق فردا اظهار داشت: اهم این فعالیتهای این هیئت بدین شرح می باشد:

1- اجرای پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت ایام ا… دهه مبارکه فجر از امامزاده عبدالله تا دریاچه تفریحی پارک آهنشهر به همراه اهداء جوایز نفیس و پخش زنده مراسم از شبکه های سوم سیما و تابان یزد.

2- برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی،  بومی و جشنواره مادران و دختران به مناسبت گرامیداشت مرحوم خدیجه ثقفی همسر مکرم امام خمینی( ره) و دهه فجر

 

3- برگزاری ایستگاههای ورزش صبحگاهی در سالن های ورزشی همه روزه از ساعت 6 الی 7 صبح و روزهای جمعه با همکاری شهرداری محترم  از ساعت 6:30 لغایت7:30 در محل آبشار بافق همراه با سرویس ایاب و ذهاب.

وی ادامه داد:

اخیرا به دعوت صدا و سیمای استان یزد در روز چهارشنبه 21 مرداد ماه  در برنامه زنده ورزش صبحگاهی جمعی از علاقه‌مندان و پیشکسوتان ورزش بافق به تعداد یازده نفر جهت اجرای برنامه به یزد عزیمت نمودیم.

سرداری افزود:

برنامه به صورت پخش زنده راس ساعت 8 صبح آغاز شد، مدت زمان این برنامه بیست دقیقه به طول انجامید. چند نکته در حین اجرای برنامه مورد توجه مجری و تصویربرداران قرار گرفت؛ اول اینکه وضعیت شکل ظاهری و یک رنگ بودن لباس، شلوار و کفش ورزشکاران بافقی به گفته مجری برنامه بی نظیر و بسیار زیبا بود. دومین نکته چاپ عکس یوز آسیایی بر روی پیراهن تیم بود که این عکس موجب شد تا مجری برنامه به نماد و زیستگاه اصلی یوز در بافق اشاره ای زیبا داشته باشد. دبیر هیات ورزشهای همگانی بیان کرد:

نکته آخر، مصاحبه های خوب ، مسلط و دلنشین برخی افراد تیم با مجری برنامه بود که موجب به وجد آوردن مجری و دست اندرکاران آن برنامه شده بودند.

در این فرصت از همه خانواده‌های محترم بافق تقاضا میکنم برای حفظ سلامتی، شادابی و تندرستی خود به ما بپیوندند و با گنجاندن ورزش صبحگاهی در برنامه زندگی شان، بیمه سلامت شوند.

وی در پایان این گف از حمایت و مساعدتهای فرماندار، معاونت فرمانداری، سرپرست شهرداری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس ورزشهای همگانی ، تشکر و قدردانی نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی مسلمان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 مرداد 1394 - 11:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای قائمی خدا قوت

You cannot copy content of this page