سایت های مجازی بافق گرایش سیاسی خاصی ندارند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 24 مرداد 1394

مدیر مسئول هفته نامه افق کویر :
سایت های مجازی بافق گرایش سیاسی خاصی ندارند
مدیر مسئول هفته نامه افق کویر در جمع خبرنگاران و جلسه ای که به منظور تجلیل از آنان از سوی شهرداری انجام گرفت از اخلاص سایت های بافق سخن گفت.
محمد حسین تشکری اظهار داشت: سایت های شهر هیچ گونه گرایش سیاسی خاصی ندارند با نیتی پاک و خالص فعالیت می کنند اما با راهکار مختلف وارد عمل شده اند.
وی ضمن تشکر از حضورمسئولین که در این مراسم بیان کرد: طبق قانون مطبوعات نشریات و سایت ها در بیان مطالب آزادند. چارچوب کار نیز باید بر مبنای اسلام و حقوق عمومی باشد. راه خبر برای رسانه باز است و اگر چنین نباشد اخبار به بیراهه کشیده خواهد شد.
تشکری ادامه داد: خبرنگار برای مطرح کردن سوالات خود باید ساعت ها پشت درب اتاق برخی مسئولین باید بنشیند تا بتواند پاسخ سوالات خود را دریافت کند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین ادارات شهرستان باید همکاری فراتری با خبرنگاران و اصحاب رسانه برقرار کنند. و خبرنگار را از خود بدانند.
مدیر مسئول نشریه افق کویر یاد آور شد: همانطور که مسئولین از رسانه انتظاراتی دارند بالطبع خبرنگار نیز از مسئول توقع داری حقوق مطبوعات را رعایت کنند.
محمد حسین تشکری در پایان از مسئولین حاضر در جلسه خواست تا به فکر معیشت خبرنگاران باشند و در صورت امکان مساعدتی نیز به سایت ها و نشریات شهرستان داشته باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page