فضای مسجد باید به سوی هم اندیشی جوانان سوق داده شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 مرداد 1394

مدیر مسئول کانون نبوت:

فضای مسجد باید به سوی هم اندیشی جوانان سوق داده شود

علی اصغر رنجبر در جمع جوانان و نوجوانان کانون نبوت با گرامیداشت ایام کرامت از تغییر فضای سنتی مسجد به نشست های هم اندیشی جوانان خبر داد.

به گزارش خبر نگاری تسنیم در بافق مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبوت تشکیل گروه های هم اندیشی را یکی از عوامل افزایش دانش های دینی و بنیادی در خانواده های دانست.

وی خاطر نشان کرد علاوه برحفظ فضاهای سنتی در مسجد باید روحیه جوانان و جوانان را به فعالیتهای فرهنگی و هنری گرایش داد .

در ادامه  مدیر مسئول کانون نبوت از کمبود بودجه و امکانات فرهنگی هنری در جهت مبارزه با تهاجمات فرهنگی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان سخن به میان آورد و توجه بیشتر مسئولان مربوطه را در این زمینه خواستار شد .

مدیر مسئول کانون نبوت تعداد اعضای کانون را نزدیک به 220 نفر دانست که 120 نفر آنرا برادران و 100 نفر آن را خواهران تشکیل می دهند که در این میان تعداد افراد ی که تحصیلات عالی را طی کرده اند به چشم می خورد.

علی اصغر رنجبر فعالیتهای کانون را در قالب فعالیت های قرآنی , آموزشی, هنری,ورزشی و برگزاری  مراسم اعیاد و عزاداری ها بیان نمود و در ادامه از فعالیت قابل ستایشی که در بین خواهران کانون رواج یافته ,تهیه جهیزیه برای خانواده های کم بضاعت است سخن به میان آورد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری نبوت بافق در محله قلعه در سال 1380 تاسیس شد که هیئت مدیره آن را آقایان علی اصغر رنجبر ,مهدی اشرفی, محمد رنجبر ,احمد علی سلطانی ,ولی الله رنجبر و امام جماعت مسجد حجت الاسلام و المسلمین آقای سبحانی تشکیل داده اند .

 

علی اصغر سلطانی بافقی

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page