دیدار اعضای کانون فرهنگی آیت الله بافقی(ره) با مسئولین اداره تبلیغات اسلامی بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 31 مرداد 1394

 

اعضای کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) دیداری با رئیس و کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بافق داشتند؛ که در ابتدای این دیدار محمدی،مدیر کانون، صحبت خود را با این کلام ” در مقابل تهاجم فرهنگی، عناصر خودی می توانند بایستند. عناصر خودی مؤمن را هرجا که هستند، گرامی بدارید. مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)-

۷۱/۵/۲۱ ” آغاز کرد.

سپس وی به رزومه بسیار خوب اعضای این کانون در عرصه فرهنگی اشاره کرد و درباره اهداف کانون این چنین گفت: احیا و ترویج معارف ناب اسلام محمدی(ص)، امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی و انجام مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)؛ با نگاه آخرالزمانی و امام زمانی با این رویکرد که تمام فعالیت های مذکور، گام و قدمی هر چند کوچک در زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

در ادامه محمدی به بیان فعالیت های اجرا شده و در حال اجرای کانون از جمله “برپایی غرفه فرهنگی راه ناتمام ویژه ماه محرم، طرح بصیرتی ویژه مدارس متوسطه، همایش بزرگ بانوان فاطمی، مسابقات نقاشی و دلنوشته فاطمی، مراسم احیای شب نیمه شعبان با همکاری مؤسسه بیت الرضا(ع) و مجتمع معدنی فلات مرکزی، طرح مطالعاتی سبک زندگی حضرت زهرا در محورهای تربیت، سیره و سخنان فاطمی، مسابقه اوریگامی (کاغذ و تا) و … پرداخت و در پایان خواستار توجه و حمایت بیش از پیش سازمان تبلیغات به این کانون شد و گفت: الحمدلله تمام اعضای کانون، جوانان فرهنگی، دغدغه مند، پای کار، مخلص و پر تلاش هستند و همه چیز فراهم است؛ فقط بحث مالی است که تا حدودی باعث می شود فعالیت های کانون به خوبی انجام و اجرا نشود و طبق برنامه پیش نرود. لذا از لحاظ مادی و معنوی از این کانون حمایت نمائید و هنگام تقسیم بودجه و عقد تفاهم نامه ها حساب ویژه ای روی این کانون باز کنید.

سپس حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این کانون و تبریک دهه کرامت،  یادآور شد که : این چنین گروه های فرهنگی مذهبی در معرض خطرهایی از جانب دشمن هستند که باید این خطرها را بشناسند و در مقابل آنها بایستند تا خدای نکرده از فعالیت های خود ناامید نشوند.

روحانی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی تا جایی که بتواند این کانون را همراهی و پشتیبانی خواهد کرد و تفاهم نامه هایی را با این کانون خواهد بست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ذاکری، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت های خوب این کانون در این مدت کوتاهی که به ثبت رسیده (6 ماه)، نشانگر دغدغه مندی و احساس تکلیف اعضای آن در زمینه فرهنگی است و اولویت حمایت مادی و معنوی با این کانون است؛ زیرا که تمام اعضای این کانون، جوان، پر انرژی و متخصص در زمینه فرهنگی هستند و امتیاز ویژه این کانون این است که نیروی بسیار زیادی پای کار دارد و از هر محله ی شهرستان بافق در این کانون عضو هستند. همچنین در این موقعیت تهاجم فرهنگی، نیاز است که خیرین شهرستان به کمک این گونه مجموعه های فرهنگی بیایند و در زمینه فرهنگی انفاق کنند و در این فعالیت های فرهنگی که باعث کاهش معضلات جامعه و نجات جوانان همین شهرستان خواهد شد؛ سهیم و شریک شوند.

 

وی افزود: شما می توانید با دیدارهای چهره به چهره، جوانان را از انحرافات گوناگون از جمله پاتوق ها که به یکی از معضلات شهرستان تبدیل شده، آگاه سازید و با اراده ای راسخ، جوانان را از این بلای خانمان سوز و دیگر معضلات نجات دهید.

در پایان محمدی یادآورشد که انتظار داریم تمام مسئولین و خیرین شهرستان، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)؛ این جوانان فرهنگی – که بدون هیچ چشمداشتی و خالصانه در عرصه فرهنگی مذهبی خدمت می کنند- را گرامی بدارند و از برنامه ها و فعالیت های آنها حمایت مادی و معنوی کنند.

 

گزارشگر: خانم دانشی(خبرنگار کانون)

 

IMG-20150822-WA0005

 

 

IMG-20150822-WA0007

 

 

IMG-20150822-WA0006

 

 

IMG-20150822-WA0004


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page