کمیت و کیفیت نمایشگاه پاییزه در بافق و از دید خریداران و فروشندگان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 شهریور 1394

شهریور ماه هرسال در آستانه آغاز پاییز و بازگشایی مدارس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور برپا می شود .در این مدت خریداران، مصرف کنندگان، فروشندگان و مردم در تکاپوی خرید و فروش کالا و مایحتاج خود هستند. میزان عرضه و تقاضای کالا در این ماه نسبت به دیگر ماه های سال افزایش می یابد.

مردم شهرستان بافق نیز با حضور در این نمایشگاه مایحتاج خود را تهیه می کنند. در این بین غرفه داران لوازم التحریر، کیف و کفش از شادمانی بیشتری برخوردار هستند چرا که دانش آموزان باید خود را برای یک سال تحصیلی دیگر آماده کنند. و فروش این لوازم گرم تر است.

خبرنگار ” بافق فردا” به همین منظور سری به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا زد و در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه پاییزه نظرات مردم را جویا شد.

ماشاالله شمس الدینی که به همراه خانواده برای خرید لوازم التحریر و دیگر اقلام مورد نیاز به نمایشگاه آمده بود در این گفتگو شرکت کرد و نظر خود را بیان کرد.

وی کیفیت کالای عرضه شده در نمایشگاه را مرغوب دانست و گفت: اقلامی که امسال در نمایشگاه وجود دارد در مقایسه با سال قبل از کیفیت بهتری برخوردار است. اما هر چه پول بدهی همان قدر آش می گیری. به ازای خرید کالا با کیفیت مرغوب باید مبلغ بیشتری هم پرداخت.

وی افزود: فضای برگزاری نمایشگاه باید بهتر ازاین باشد . وسعت غرفه و محل رفت و آمد مردم مناسب نیست. غرفه های بیشتر با اجناس متنوع تر باعث جذب مشتری خواهد شد. البته از قیمت بازار آنچنان اطلاعی ندارم که بخواهم در مورد قیمت کالای نمایشگاه نظر قطعی بدهم.

جواد فتاحی کارشناس بهداشت در رابطه با عرضه مواد غذایی نمایشگاه چنین ابراز نظر کرد: مواد غذایی با هماهنگی و تایید بهداشت در این محل به فروش می رسد. سعی شده تا جایی که امکان داشته شرایط بهداشتی فراهم شود.

وی ادامه داد: مهیا نمودن شرایط صدرصدی وجود ندارد اما عرضه مواد غذایی و اقلام خوراکی نسبتاً خوب است. قیمت و کیفیت اجناس نسبت به سال گذشته بهتر می باشد و این جای امیدواری است تا مردم بتوانند کالای مورد نظر خود را از خود شهرستان خریداری کنند.

فتاحی افزود: اگر فضای وسیع تر و مناسب تری انتخاب شود تعداد غرفه های افزایش می یابد و مردم راحت تر خرید خود را انجام می دهند.

محمد معین جعفرپور دانش آموز کلاس چهارم که با شوق و ذوق خاصی در حال خرید کیف مدرسه بود گفت: همراه با خانواده از نمایشگاه بازدیدی داشتم. فضای سالن نور کافی ندارد. گرمای سالن نیز قابل تحمل نیست. محل عبور و مرور باید وسعت بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: اما کیفیت و قیمت مناسب است. هر چه کالا کیفیت بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بالطبع افزایش می یابد.

علی اصغر موفق فروشنده لوازم التحریر از مناسب بودن قیمت کالاهای خود می گوید: سعی شده است قیمت نسبت به عرف بازار کمتر باشد. همیشه محصول و اقلامی که در نمایشگاه به فروش می رفت کیفیت مناسبی نداشت اما  امسال با روند رو به رشد روبرو شده است. استقبال مردم هم خوب است.

در ادامه گفتگویی با یکی از غرفه داران غیر بومی انجام شد. سعید نجم الدین غرفه دار تولیدی کیهان در این باره گفت: این غرفه عرضه مستقیم شلوار مردانه را برعهده دارد. کالای ما از تولیدی مستقیم به محل فروش می رسد.

وی عنوان کرد: محل غرفه خوب است اما امیدوارم در این روزهای باقی مانده استقبال از خرید بیشتر شود.

در پایان این گزارش سید جواد سبزواری کارمند اداره آموزش و پرورش می گوید: تا به این ساعت از دو غرفه بیشتر دیدن نکردم. دود سیگار یکی از غرفه داران باعث آزار و اذیت من و خانواده ام شده است. وقتی هم مردم نسبت به این کار اعتراض کردند غرفه دار می گوید الان سیگار را روشن کردم.

امید است مسئولین در سال های آینده وسعت و فضای بهتری را برای این کاردر نظر بگیرند.

 

IMG_20150907_192125

 

 

IMG_20150907_192122

 

 

IMG_20150907_192120

 

 

IMG_20150907_192117

 

 

IMG_20150907_192114

 

 

IMG_20150907_192111


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 - 11:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. گزارش خوبی بود.

You cannot copy content of this page