سهم معلولین از درآمدهای ناشی ازشرکت در مزایده صفر است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 22 شهریور 1394

رییس جامعه معلولین بافق:

سهم معلولین از درآمدهای ناشی ازشرکت در مزایده صفر است

رییس جامعه معلولین گفت: سهم معلولین بافق از درآمدهای ناشی از شرکت در مزایده های معادن تقریباً صفر است. مسئولین مساعدت کنند تا سهمی از این درآمد به جامعه معلولین اختصاص داده شود.

ابوالفضل شاهپورزاده در گفتگو با خبرنگار” بافق فردا” اظهار داشت: جامعه معلولین بافق در حال حاضر 250 معلول ذهنی و 350 معلول جسمی دارد. معلول ذهنی توانایی فکری ندارند اما معلولین جسمی با کمی حمایت می توانند کارهای بزرگ را اداره نمایند. در بسیاری از مواقع معلول جسمی به علت محدودیت و موانع فیزیکی که وجود دارد نمی تواند با یک فرد سالم رقابت کند.

وی افزود: مسئولین امر می توانند با فراهم نمودن زمینه به پیشرفت این افراد جامعه کمک کنند.  تاسیس شرکت تعاونی فراگیر با عضویت 250 معلول که 70 درصد آنان از سه دهک پایین درآمدی جامعه هستند یکی از کارهایی است که توسط جامعه معلولین انجام شده و امیدواریم با این کار به استقلال و خودکفایی معلول کمک شود.

رییس جامعه معلولین عنوان کرد: شرکت در برخی از مزایده ها و فراهم کردن اشتغال برای افراد معلول و یا خانواده آنان از دیگر اهداف است. با این روش فضایی مهیا می شود تا توانمندی معلولین شهر به معرض نمایش گذاشته شود و خودباوری در وی به وجود می آید.

شاهپورزاده در ادامه اشاره ای به نمونه ای از کارهای جامعه معلولین داشت و گفت: با مساعدت و همکاری شرکت سنگ آهن قرارداد 5 ساله شهربازی به جامعه معلولین واگذار شد. تمام همت و تلاش به کار گرفته شده تا به نحو شایسته تجهیزات این پارک تکمیل و در اختیار مردم قرار داده شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
85 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 شهریور 1394 - 3:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه
والدین معلول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 شهریور 1394 - 9:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر فراوان از شاهپور زاده عزیز و فعال وپیگیر
با آرزوی موفقیت در تمام امور وشفای تمامی معلولین جسمی وذهنی (بعبارتی فرشتگان روی زمین )

You cannot copy content of this page